اعلام فراخوان شانزدهمین دوره مسابقه تالیف کتاب نماز در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی در گفت و گو با خبرنگار پانا، گفت: این دوره از مسابقات در ۲ گروه سنی ۱۵ تا ۲۰ و ۲۱ تا ۳۰ سال ویژه خواهران و برادران علاقمند برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در قالب تالیف کتاب، مقاله، داستان، خاطره، قطعه ادبی، شعر و… به دبیرخانه این مسابقات ارسال نمایند.

وی افزود: موضوعات و عناوین پیشنهادی شانزدهمین دوره مسابقه تالیف کتاب نماز ویژه گروه سنی ۱۵ تا ۲۰ سال در بخش مقاله شامل تاثیر نماز در نشاط و شادابی و امیدواری انسان، آثار و برکات نماز جماعت، چرا نماز می خوانیم، تاثیر نماز در پیشگری از گناه، تاثیر نماز در پیشگیری از گناه، نماز و آثار آن در دوره جوانی، نماز، کلید ارتباط با خداوند و ویژگی های بهترین امام جماعت مسجد و مدرسه و همچنین در بخش های داستان، خاطره، قطعه ادبی، شعر و تالیف (کتاب) با محوریت “نماز و نیایش” می باشد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی همچنین خاطرنشان ساخت: نقش نماز در بهبود وضعیت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، جایگاه مسجد در تمدن اسلامی و ویژگی های مسجد نمونه، نماز، نیاز دیروز، امروز و فردا، تاثیر نماز در ایجاد امید و هدفمند کردن زندگی، فلسفه وجوب نماز، نقش نماز در سبک زندگی اسلامی، آثار و برکات نماز اول وقت و انتظار شما از کارگزاران نظام اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه از موضوعات بخش مقاله در گروه سنی ۲۱ تا ۳۰ و بخش های داستان، خاطره، قطعه ادبی، شعر و تالیف(کتاب) با محوریت “نماز و نیایش” است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید آثار خود را تاریخ ۱۵ دی ماه سالجاری با پست سفارشی به ستاد اقامه نماز استان محل سکونت خود یا به نشانی الکترونیکی njavan.namaz@yahoo.com   ارسال نمایند.

وی بیان داشت: نتایج مسابقه پس از بررسی و داوری در تاریخ ۲۵ اسفند سالجاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد به نشانیWWW.namaz.ir  و ستادهای اقامه نماز اعلام و به نفرات برتر جوایزی از قبیل لوح تقدیر به همراه کمک هزینه سفر زیارتی حج عمره ، عتبات عالیات ، سفر زیارتی به مشهد مقدس و… اهدا می شود.

گفتنی است علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه مسابقه به شماره – ۸۸۸۹۶۶۶۶-۸۸۸۹۲۶۹۱-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.