امام جمعه اراک: سازمان همکاری اسلامی محل تاخت وتاز آل سعود و اسرائیل شده است

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، امام جمعه اراک با اشاره به ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: در شرایطی که منافقان و دشمنان تلاش داشتند جمهوری اسلامی را تضعیف کنند امام راحل طی یک تصمیم قاطع توطئه های دشمنان را در رابطه با ارتش ایران خنثی کرد و امروز نیروهای مسلح در تمام کشور و مرزها با قدرت دفاع از جمهوری اسلامی را برعهده دارند و همواره برای پشتیبانی از اسلام و قرآن و نظام اسلامی آمادگی دارند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح ما هم متعهد و هم مکتبی و عاشق اسلام و انقلاب اسلامی هستند و این نیروها امروز ستون امنیت نظام بوده و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه اراک افزود: نیروهای مسلح کشور طی مانورها و آزمایش‌ها نشان دادند که با تمام مقاومت در برابر دشمن آمادگی دارند و قدرت خود را به دشمن نشان داده اند و همه این دستاوردها در نتیجه وجود نیروهای متعهد به نظام اسلامی و قرآن حاصل شده است.

دری نجف آبادی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بیان کرد: اقتصاد مقاومتی باید با جدیت دنبال شود و در این راستا نیاز به فرهنگ سازی داریم و اینکه با تمهیدات فرهنگی در مقابل تهاجمات نرم دشمن بایستیم و ملتی که تقوا پیشه کند خداوند همواره آن ملت را یاری می کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود بارندگی های اخیر لطف بزرگی از جانب خداوند متعال در این فصل از سال دانست و اظهار داشت: البته این بارش ها در برخی استان ها سبب خسارت شده که سازمان های متولی در این زمینه باید به کمک استان هایی که خسارت دیده اند بشتابند و برای جلوگیری از اینگونه اتفاقات باید تمهیدات آبخیزداری اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به ورود به ماه رجب که روزهای بزرگ و باعظمتی در این ماه و ماه های بعدی آن وجود دارد، تاکید کرد: شب زنده داری و عبادت شبانه مومن یکی از شاخص های ایمان اوست و مومن نباید گدامنش، متملق و چاپلوس باشد چرا که اسلام اجازه ذلت پذیری به انسان نمی دهد.

امام جمعه اراک با اشاره به آئین اعتکاف گفت: امسال نیز همچون سال های قبل آئین اعتکاف در استان باید هر چه با شکوه تر و با عظمت تر برگزار شود و تمامی دستگاه های مرتبط در این زمینه تمهیدات لازم را بیاندیشند.

دری نجف آبادی همچنین با اشاره به ویژگی های مومن گفت: مومن باید آبروی مردم را حفظ کند و زبان خود را نگه دارد؛ امروز در شبکه های مجازی انواع دروغ گفته می شود و با آبروی مردم بازی می شود بنابراین باید بدانیم که حفظ آبروی دیگران از نشانه های رفتاری مومنان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.