برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع «شهدای دانش‌آموز» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، قاسم فراهانی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، دانش‌آموزان را امید و چشم و چراغ آینده میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای دانش‌آموز، دانش‌آموزان نسل‌های آینده را در ادامه دادن راه این عزیزان ثابت قدم‌تر می‌کند.

وی در تشریح ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی، ابراز کرد: آذین‌بندی مدارس و برگزاری مسابقه انشاءنویسی با موضوع و محور نقش دانش‌آموزان در اقتصاد مقاومتی، رونمایی از تابلوی مدارس با نام شهدای شاخص دانش‌آموز از برنامه‌های این هفته است.

فراهانی با اشاره به توزیع نشریه پویندگان و پیشگامان و اعلام فراخوان ثبت نام امیدان در مسابقه علمی، اضافه کرد: اعزام دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، اجرای برنامه‌های در رابطه با پدافند غیرعامل و برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی با محوریت شهدای دانش‌آموز را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته برشمرد.

وی در ادامه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، صبحگاه در مدارس شهرستان، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در دبیرستان نمونه شهید فهمیده، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش‌آموز و گلباران قبور شهدا را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

فراهانی همچنین از برگزاری مسابقه دو میدانی تحت عنوان رهروان شهدا ویژه پویندگان بسیجی خبرداد و مسابقه ورزشی پیشگامان، حضور در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه، نشست‌های بصیرتی و معرفتی در حلقه‌های شجره طیبه صالحین را از دیگر اقدامات اجرایی این هفته دانست.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه اراک در پایان، حضور گسترده دانش‌آموزان در راهپیمایی مبارزه با استکبار جهانی را از جمله برنامه‌هایی دانست که اقتدار و عزم ملی را به منصه ظهور می‌رساند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.