زمانی قمی : استان مرکزی جایگاه ارزشمندی در حوزه صنعت نفتی کشور دارد

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، محمود زمانی قمی در جریان گشایش و آغاز به کار سومین نمایشگاه نفت گاز و پتروشیمی کشور در اراک، در جمع خبرنگاران افزود: برپایی این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای ارائه توانمندی ها و ظرفیت های برجسته استان مرکزی به عنوان قطب چهارم صنعت کشور و قابلیت های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی سراسر ایران است.

وی ادامه داد: تلاش مدیریت ارشد استان مرکزی در دوران پساتحریم، کاهش چالش های پیش روی صنایع و استقرار ظرفیت نسبی تولید در واحدهای صنعتی استان است.

سومین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی کشور با حضور جمعی از مسئولان استان مرکزی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی غرب ایران در اراک گشایش یافت و آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع با ۱۴۴ غرفه برگزار شده و شرکت کنندگان در این نمایشگاه از ۱۲ استان مختلف کشور، آخرین دستاوردهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی خود را در معرض دید علاقه مندان گذاشته اند.

تولیدکنندگان و صنعتگران استان مرکزی نیز شامل شرکت پتروشیمی اراک، صنایع آذرآب، گداختار و همچنین صنایع کوچک زیردستی استان مرکزی نیز با هدف معرفی و شناساندن توانمندی ها و ظرفیت های صنعتی خود در این نمایشگاه حضور دارند.

سومین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی کشور از ۱۸ مهرماه سال جاری به مدت ۴ روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.