برپایی کارگاه تخصصی «جریان‌شناسی ادیان و فرق» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، مهین غلامی، کارشناس آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: امروز با توجه به اینکه شبهات در موضوعات دینی و به ویژه در بحث مهدویت در حال گسترش است؛ لذا این اداره اقدام به برگزاری کارگاه‌های مهارت‌افزایی در این مباحث کرده است.

وی با بیان اینکه این کارگاه ویژه معلمان دینی آموزش و پرورش و روحانیان به‌عنوان اقشار تأثیرگذار در جامعه برگزار می‌شود، اظها کرد: بر اساس رایزنی‌های صورت‌گرفته با مسئولان آموزش و پرورش استان مقرر شده تا ۲۰۰ نفر از معلمان دروس دینی در برگزاری این کارگاه مشارکت داشته باشند.

غلامی با اشاره به اینکه در کارگاه تخصصی جریان‌شناسی ادیان و فرق مخاطبان طی یک دوره ۱۶ ساعته در خصوص شبهات دینی و راهکارهای مقابله با آن آشنا می‌شوند، ابراز کرد: به تمامی شرکت‌کنندگان در این کارگاه گواهی‌نامه پایان دوره اعطا می‌شود.

وی برگزاری دوره آموزشی مداحی در بخش تکمیلی را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی استان دانست و تصریح کرد: مرحله مقدماتی این دوره در سال گذشته در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و در نهایت ۱۲۰ نفر از این افراد پس از موفقیت در آزمون‌های کتبی و شفاهی به مرحله تکمیلی راه یافتند.

غلامی افزود: این دوره آموزشی با همکاری مرکز آموزش مداحی مصباح‌الهدی با مدیریت حاج رضا رستگار از مداحان برجسته کشور برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه کسب امتیاز لازم در آزمون‌های کتبی و شفاهی دوره تکمیلی مداحی مجوز ورود به مرحله تخصصی این دوره است، یادآور شد: شرکت‌کنندگان پس از شرکت در مرحله تخصصی این دوره می‌توانند به‌صورت رسمی به‌عنوان مداح فعالیت کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.