باید های خدماتی معاون استاندار برای صنایع استان

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘هوشنگ بازوند’ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صنایع استان علاوه بر تولید باید در تقویت زیرساخت های بهداشتی، آموزشی ،فضای سبز،بهسازی محیطی، فرهنگی و ورزشی مشارکت داشته باشند.

وی اظهار کرد: احداث بیمارستان سوانح و سوختگی در اراک یکی از مصوبات سفرهای استانی دولت است که می طلبد با همکاری صنایع استان این زیرساخت مهم بهداشتی ایجاد شود.

معاون عمرانی استانداری استان مرکزی ادامه داد: ایجاد بیمارستان سوانح و سوختگی یکی از نیازهای جدی در منطقه صنعتی اراک است که با توجه به هزینه ایجاد هر تخت به میز مبلغ چهار میلیارد ریال، تامین بودجه آن از محل اعتبارات دولتی مقدور نیست.

بازوند تصریح کرد: یکی از مشکلات جدی اراک آلودگی هوا است که صنایع نیز در ایجاد آن سهم دارند و باید با مشارکت فعالانه در توسعه فضای سبز و پذیرش مسوولیت نگهداری ازآن، مسوولیت خود را در این زمینه انجام دهند.

وی توضیح داد: ایجاد زیر ساخت های ورزشی ، اماکن تفریحی و فضاهای فرهنگی نیز برای کلان شهر اراک با ترکیب جمعیت کارگری بالا، نیازی زیرساختی است که بدون مشارکت صنایع ایجاد آنها امکان پذیر نیست.

معاون عمرانی استانداری استان مرکزی ادامه داد: با توجه به ابلاغ رسمی کلان شهرشدن اراک، ساختارهای زیربنایی این شهر نیازمند اصلاح و تقویت فوری است و بخش خصوصی و حوزه تولید باید مسوولین استان را در برنامه های عمرانی و اجرایی پیش بینی شده یاری دهند تا چهره این شهر هر چه سریعتر متناسب با جایگاه آن متحول شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.