حضور ۱۵ نماینده استان مرکزی در مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، ۱۵ نفر از برگزیدگان مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه به مرحله کشوری این مسابقات که به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود اعزام شدند.

حجت‌الاسلام اصغر سلطانی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی درباره نفرات اعزامی به کرمانشاه به خبرنگار ایکنا گفت: اعزامیان متشکل از ۱۰ نفر از برادران و ۵ نفر از خواهران برگزیده در مرحله استانی هستند.

حجت‌الاسلام سلطانی تصریح کرد: استاد مجید جیریایی و احمد صابرنژاد در رشته قرائت تحقیق، غلامرضا اسکندری، ابوالفضل صفری، ابوذر کرمی در رشته حفظ کل، امیر صفری در رشته حفظ ۲۰ جزء، ابراهیم احمدی در رشته قرائت ترتیل، محمد شریفی در رشته حفظ ۱۰ جزء، مجید جدیدی در رشته اذان و رضا جیریایی شراهی در رشته معارف شرکت‌کنندگان استان مرکزی در مرحله کشوری هستند.

وی به اعزمیان بخش بانوان نیز اشاره کرد و افزود: عادله شیخی در رشته قرائت تحقیق، شکوفه صباغی در رشته حفظ کل، فاطمه کرمی در رشته حفظ ۲۰ جزء، زهرا عباسی در رشته حفظ ۱۰ جزء و شیما احمدی در رشته قرائت ترتیل نمایندگان استان مرکزی در مرحله کشوری سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه هستند.

حجت‌الاسلام سلطانی ادامه داد: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات سراسری حفظ قرائت و ترتیل صبح امروز، ۲۸ آذر با حضور ۶۰۰ قاری و حافظ از سراسر کشور با سخنرانی دکتر مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه رشته‌های حفظ و قرائت در مراحل مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقات از امروز، ۲۸ آذر ماه آغاز شده و تا ۵ دی ماه جاری ادامه دارد، امیدست شرکت‌کنندگان با دست پر به استان بازگشته و بر افتخارات استان در حوزه قرآنی بیفزایند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.