۹۴۳ بیمار خاص استان مرکزی تحت پوشش بیمه سلامت

به گزارش مرکزی دیلی، محمدرضا جیریایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: افرادی که تحت پوشش بیمه نیستند می‌توانند با تخفیف از بیمه ایرانیان بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه هزینه بیمه ایرانیان ۱۷۱ هزار و ۶۰۰ تومان است افزود: افراد فاقد پوشش بیمه‌ای می‌توانند با پرداخت ۵۰ درصد از هزینه بیمه (۸۵ هزار و ۸۰۰ تومان) از خدمات این بیمه استفاده کنند.

وی در خصوص افرادی که از تخفیف بیمه ایرانیان بهره‌مند خواهد شد گفت: افرادی که مستاجرند، افراد فاقد شعل، بیماران صعب‌العلاج، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌هایی فرزند دانشجو دارند می‌توانند با ارائه مدارک لازم از تخفیف این بیمه استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی تصریح کرد: افرادی که توانایی پرداخت این مقدار هزینه را برای برخورداری از بیمه ایرانیان ندارند می‌توانند با مراجعه به اداره کل و اخذ معرفی‌نامه به کمیته امداد مراجعه کنند و از تخفیف ویژه‌ای که امداد برای آنها در نظر خواهد گرفت بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار نفر در استان مرکزی تحت پوشش بیمه ایرانیان هستند اضافه کرد: این نوع بیمه خدمات ویژه‌ای را نیز برای بیماران بیماری‌های خاص (تالاسمی، هموفیلی، ام اس، دیالیز و پیوند کلیه) در نظر گرفته است.

جیریایی عنوان کرد: در حال حاضر ۹۴۳ نفر از بیماران خاص استان مرکزی تحت پوشش بیمه سلامت هستند و افرادی که تحت پوشش نیستند می‌توانند به صورت رایگان از خدمات بیمه ایرانیان بهره مند شوند و بدون پرداخت هزینه بیمه شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.