برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، ضمن اعلام این خبر‌ گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان در راستای افزایش انس با قرآن کریم و افزایش معنویت ‌بین روزه‌داران و عموم مردم استان محافل انس با کلام وحی در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این محافل با حضور فاروق احمد ضیف، قاری مصری از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان این ایام در سطح شهرستان‌های مختلف استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینخانی تصریح کرد: اولین محافل نورانی انس با قرآن با حضور این قاری مصری‌ جمعه، ۴ مردادماه سال‌ جاری مصادف با ۱۷ رمضان در آستان مقدس امامزاده سیداسحاق‌(ع) ساوه و مسجد جنب امامزاده سیدمنصور(ع) زرندیه برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در ادامه از برگزاری محفل انس با قرآن در آستان امامزاده عبدالله‌(ع) و آمنه خاتون(س) اراک خبر داد و افزود: این محفل نیز شنبه، ۴ مردادماه امسال مصادف با هجدهمین روز از ماه مبارک رمضان در این آستان شریف برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین فاروق احمد ضیف ۱۸ ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع) اراک به تلاوت قرآن کریم می‌پر‌دازد.

این مقام مسئول در پایان اضهار کرد: سه محفل نورانی انس با قرآن کریم نیز‌ یکشنبه، ۶ مردادماه مصادف با ۱۹ رمضان در مسجد امام حسین(ع) دلیجان، امامزاده ابوطالب(ع) خمین و امامزاده فضل و یحیی(ع) محلات با حضور فاروق احمد ضیف برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.