عضویت ۲۰۵خبرنگار در مسکن خبرنگاران استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، سمیه حبیبی ظهر روز شنبه در دومین نشست هم اندیشی مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران در سرای روزنامه نگاران با اشاره به مشکلات تعاونی مسکن افزود: این تعاونی ازماه های پایانی سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است و اعضا نیز هر کدام با واریز دو میلیون ریال برای عضویت و خرید زمین اعلام آمادگی کردنداما ساخت مسکن با مشکلاتی همراه شده است.

وی افزود: پس از پیگیری های بعمل آمده مقرر شد شش هزار متر مربع زمین در انتهای هپکو به تعاونی مسکن خبرنگاران برای ساخت مسکن تعلق گیرد.

حبیبی بیان کرد: علی رغم تایید شهرداری و فرمانداری چندی پیش راه و شهرسازی اعلام کرد که زمین را به شخص دیگری واگذار کرده است.

حبیبی با بیان اینکه پس از اعتراض ها و پیگیری های مجدد مقرر شد که یک هزار و ۹۰۰ متر مربع زمین در فاز ۲ به این تعاونی داده شود، اظهار کرد: این مساحت یک سوم مساحت زمین قبلی است و نمی تواند تمامی نیاز تعاونی را رفع کند، از طرفی قیمت این زمین نسبت به زمین قبلی بالاتر است و برای خبرنگاران مشکل ایجاد می کند.

وی گفت: ما تمام تلاش خود را برای بازگرداندن زمین اصلی به تعاونی می کنیم و دیدگاهمان این است که تعاونی و داشتن خانه حق خبرنگار است و در این راستا هیچ خبرنگاری بر دیگری اولویت ندارد .

حبیبی ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همکاری بیشتر اهالی مطبوعات استان و مساعدت های استانداری هر چه سریعتر این مشکل مرتفع گردد.

گفتنی است در این نشست در خصوص مشکلات خبرنگاران از جمله تعاونی مسکن و مسائل و مشکلات آگهی ها بحث و تبادل نظر شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.