پیش بینی آب و هوای استان در هفته جاری

به گزارش مرکزی دیلی، محمدناصر هاشمی مدیرکل هواشناسی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت:  آسمان امروز استان مرکزی صاف همراه با وزش باد و گردوخاک پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه آسمان استان تا اول آبان ماه صاف تا کمی ابری خواهد بود، افزود: تا چهارشنبه آسمان اغلب شهرهای استان غبار آلود و همراه با گرد و خاک خواهد بود و از روز پنج شنبه شدت غبار کاسته می‌شود و شاهد آسمانی صاف همراه با وزش باد خواهیم بود.

هاشمی از غبارآلود بودن اکثر شهرهای استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های اراک، ساوه، کمیجان، محلات، شازند، غرق‌آباد و خنداب غبار آلود و گرد و خاکی بوده است و این روند طی هفته جاری نیز ادامه دارد.

وی در خصوص دمای هوای شهرهای استان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای مرکز استان در خنک‌ترین زمان به ۱۴ درجه بالای صفر خواهد رسید و در گرم‌ترین ساعات روز به ۲۶ درجه بالای صفر می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی استان اضافه کرد: طی این مدت ساوه با حداکثر دمای ۳۰ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان خواهد بود و همچنین کمیجان، خمین و غرق‌آباد نیز با ۹ درجه بالای صفر خنک‌ترین شهرها خواهند بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.