زیباسازی کلیه تابلوهای اعلانات…

به گزارش مرکزی دیلی، فاطمه عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر تعداد تابلوهای اعلانات و آگهی موجود در سطح شهر را با توجه به گسترش شهر، افزایش جمعیت شهری و درخواست شهروندان ناکافی عنوان کرد و اضافه کرد: بر همین اساس سازمان زیباسازی در نظر دارد تا با شناسایی و بررسی مکانهایی مناسب برای نصب تابلوهای اعلانات جدیدو آگهی، پوستر و تراکت، خدمتی دیگر را به شهروندان اراکی ارایه دهد.

وی افزود: بر اساس ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها، تبلیغات روی دیوارهای شهری به غیر از اماکنی که شهرداری آن‌ها را مجاز اعلام کرده ممنوع می‌باشد و متخلفان، تعدی کننده به حقوق عمومی و قانونی محسوب می‌شوند. لذا اداره زیبا سازی اقدام به افزایش فضاهای تبلیغاتی از طریق نصب تابلوهای اعلانات بر روی دیوارهای معابر سطح شهر نموده است.

زیباسازی کلیه تابلو اعلانات موجود

عسگری از زیبا سازی کلیه تابلو اعلانات موجود خبر داد و گفت: در راستای اهداف و عملکرد سازمان زیباسازی کلیه تابلو اعلانات موجود در سطح شهر اراک جهت بازسازی و بهینه سازی جمع آوری گردید تا پس از اقدامات مورد نیاز، در نقاط مورد نظر تعبیه شود.

وی اظهارداشت: گذشت زمان و تاثیر شرایط جوی ظاهری نامناسب را برای تابلوها رقم زده است که سازمان زیباسازی اقدام به جمع آوری، مرمت و رنگ آمیزی تابلوهای موجود نموده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک هدف از اجرای این طرح را در راستای عملکرد تعریف شده سازمان و جلوگیری از تبلیغات غیرمجاز و حفظ ظاهری زیبا و آراسته برای سطوح بصری شهر عنوان نمود.

عسگری در خاتمه بیان داشت: سازمان زیباسازی در این راستا از نقطه نظرات، طرح ها و پیشنهادات شهروندان عزیز استقبال می نماید و همشهریان می توانند طرح ها و پیشنهادات خود را در زمینه زیباسازی شهر و محلات خود به آدرس: خیابان شیخ فضل ا… نوری، پارک شهر، سازمان زیباسازی ارائه نموده و یا با شماره تلفن ۳۲۲۳۴۰۸۱ تماس حاصل نمایند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.