برگزاری معارفه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان کمیجان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، سردار مهدی صدیقی روز دوشنبه در آیین معارفه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان کمیجان افزود: سپاه پاسداران با محوریت ولایت فقیه، عاشقانه و مجاهدانه درمقابل توطئه و شیطنت های دشمن درطول تاریخ انقلاب ایستاده و اجازه نمی دهد که به نظام و مملکت خدشه و آسیبی وارد شود.
وی بیان کرد: سپاه پاسداران نیرویی مصمم و مقتدر در منطقه است که همواره با همراهی ملت ایران در تمام زمینه ها سیاسی و نظامی افتخار آفرین بوده است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: انقلابی زیستن، انقلابی ماندن و ثبات قدم از ویژگی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که هیچ گاه تحت تاثیر جریانات و وقایع داخلی و خارجی از راه اصلی و صحیح خود منحرف نشده است.
سردار صدیقی افزود: امروز هرچه داریم از قرآن، اهل بیت و ولایت است و دشمن این ارزش ها را نشانه گرفته است و باید با هوشیاری هرچه تمام تر از این دستاوردها دفاع کنیم.
در این آیین که با حضور جمعی از روحانیان، مسوولان ادارات، فرماندهان و اعضای پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شد، سرگرد مجتبی مخلص آبادی به عنوان فرمانده سپاه پاسداران ناحیه کمیجان معرفی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.