پروژه‌های نهضت آسفالت در استان مرکزی تداوم یابد

به گزارش مرکزی دیلی،جمشید زند در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به این که هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد سازمان‌ها و دولت به مردم است، اظهار کرد: عملکرد دوره چهارم شورای اسلامی و شهرداری اراک مناسب بوده و این نهادها توانسته‌اند نمره قابل قبولی را در کارنامه کاری خود ثبت کنند.

وی افزود: پس از شروع به کار دوره چهارم شورای اسلامی که مردم دید مناسبی به عملکرد شهرداری و شوراها در آن برهه از زمان نداشتند و با وجود تمام سلائق متفاوتی که در زمینه کارهای اجرایی وجود داشته در مجموع شورا با انتخاب ویژه و انتصاب شهردار جدید توانست با برنامه‌ریزی‌های دقیق خود تا حدودی مشکلات شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک را کمتر نماید و سبب تغییر نگرش مردم به این سازمان شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی و املاک شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره به تلاش‌های دولت برای خروج از رکود گفت: دولت با ارائه بسته‌های حمایتی و یک حرکت و برنامه ریزی دقیق در حال اجرا به دنبال خروج از رکود پیش آمده است که امیدواریم به نتیجه مطلوب برسد.

زند تصریح کرد: شورای شهر اراک دولت را در این امر همراهی کرده و آنچه را که در توان دارد به کار می‌گیرد تا شهروندان اراکی هم با آرامش و دغدغه کمتری به فعالیت در جامعه بپردازند ودر این راستا در سال‌های متمادی فعالیت شهرداری و شورای اسلامی شهر در طول دوره چهارم بیشتر و گسترده‌ترشود.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک در سال ۹۲ و ۹۳ که رکود اقتصادی یک مسئله جدی بوده توانسته علاوه بر پرداخت بخشی از بدهی‌های خود و به ثمر رساندن تعدادی از پروژه‌های عمرانی نیمه کاره و شروع پروژه‌های جدید، قدم مثبت و با ارزشی را بردارد چرا که کار اقتصادی و عمرانی انجام دادن در این برهه بسیار سخت و دشوار می باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی و املاک شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره به دغدغه‌های مردم در شهر اراک گفت: با توجه به وضعیت نامناسب معابر سطح شهر و آلودگی هوا، اجرای پروژه‌های نهضت آسفالت و افزایش سرانه فضای سبز در این شهرستان موفقیت آمیز بوده و امید است که اقدامات این چنینی و حرکت روبه جلو شهرداری ادامه و تداوم داشته باشد.

زند با تاکید بر تعامل شورای اسلامی شهر و شهرداری تصریح کرد: تعاملبیشتر بین شورای اسلامی شهر و شهرداری باید همیشگی باشد و ما نیز در شورای دوره چهارم این مهم را به عنوان اصل قرار داده و شهردار را به عنوان عضو ۱۶ شورا پذیرفته‌ایم چرا که وجود این تعامل باعث به سرانجام رسیدن کارهای بزرگ در سطح شهر می‌شود.

وی افزود: با توجه به اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر به مسئولان شهرداری، این تعامل به طور یقین تداوم می‌یابد تا پروژه‌های نیمه تمام به اتمام و پروژه‌های جدید نیز با در نظر گرفتن الویت و ضوابط شهر و شهرسازی در دستور کار قرار گیرند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی و املاک شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره  به تبیین عملکرد شهرداری در حوزه ورزش گفت: ما در تبیین این عملکرد نباید وضعیت فوتبال را ملاک و شاخص قرار دهیم و ملاک ارزشیابی را ۸ ورزش دیگری که مایه افتخار ورزش استان و شهر اراک شده را در نظر بگیریم.

زند عملکرد شهرداری را در حوزه ورزش مطلوب ارزیابی کرد وتصریح کرد: ۸ رشته ورزشی که در انحصار باشگاه شهرداری است جزوه رشته‌های برتر و دارای ظرفیت هستند، چرا که با توجه به اختصاص بودجه ۳ درصدی شهرداری به باشگاه ورزشی، عملکرد شهرداری در این حوزه مطلوب و رو به جلو بوده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.