استاندار مرکزی: سازمانهای مردم نهاد یاریگر دولت هستند

به گزارش مرکزی دیلی،ˈمحمد حسین مقیمیˈ عصر روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شازند افزود: استان مرکزی دارای ۴۰۰ سازمان مردم نهاد ثبت شده است که در زمینه امور اجتماعی، خیریه، محیط زیست و بیماری ها خدمات قابل قبولی تاکنون ارائه کرده اند.

وی اضافه کرد: مجموعه استانداری در حال تلاش برای حضور بیشتر سمن ها به منظور بهره گیری از ظرفیت آنها برای کمک کردن به دولت است.

وی با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته ای در طول یکسال گذشته با قوت تمام در نشستها حضور و از حقوق ملت ایران دفاع کرده، افزود: دولت در زمینه سیاست داخلی نیز سیاست اعتدالی را در برنامه های خود لحاظ کرده تا با استفاده از توان و ظرفیت تمام احزاب و گروههای سیاسی منطبق با قانون اساسی بتواند از همه امکانات برای رفع مشکلات کشور استفاده نماید.

استاندار مرکزی توجه به آرا و نظرات مردم با حمایت از دیدگاههای شوراهای اسلامی شهر و روستا، استفاده از خرد جمعی علما و دانشگاهیان و فرهیختگان و نخبگان جامعه، اجرای توازن منطقه ای با تقسیم اعتبارات تبصره ۲۲، اجرای مطلوب فاز دوم هدفمندی یارانه ها، ارتقای نظام سلامت اداری در راستای بهره مندی آحاد افراد جامعه از مزایای بیمه ، تقلیل بدهی های دولت به شبکه بانکی، فعال کردن کارخانه های تعطیل شده و توجه به امر تولید را از مهمترین اقدامات دولت در خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی عنوان کرد.

وی اظهار کرد: در زمینه توسعه استان مرکزی، تاکنون اعتبارات۴۰ درصد از طرحهای استانی و ۷۰ درصد از طرحهای ملی ، تخصیص پیدا کرده و این نشان دهنده عزم ملی و توجه دولت به خدمتگزاری به مردم است.

نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی هفته دولت را فرصت مغتنمی برای بیان عملکرد دولت به مردم عنوان کرد و گفت: برغم تحریم ها و رکود اقتصادی، دولت در حال حاضر با کمترین امکانات در حال ارائه بیشترین خدمات به ملت ایران است و اقدامات دولت مصداق مدیریت جهادی و تحقق نامگذاری سال جاری است.

ˈقاسم عزیزیˈ از آلودگی هوا و بیکاری بعنوان دو مشکل اساسی این شهرستان یاد کرد و خواستار توجه واحدهای صنعتی شهرستان در جذب نیروهای بومی شد.

استاندارمرکزی و مسئولان شهرستان شازند همچنین با خانواده شهید شاخص ملی دانش آمور بسیجی شهید احمدرضا عباسی در شهر آستانه دیدار کردند.

شازند در فاصله ۳۳ کیلومتری اراک – مرکز استان مرکزی – واقع شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.