ناجا به دنبال افزایش احساس مسئولیت اجتماعی در جامعه است

به گزارش مرکزی دیلی،سرهنگ احمد خسروی امروز در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، افزود: بحث امنیت تنها مختص پلیس نیست و از امنیت به عنوان یک مسئولیت اجتماعی یاد می شود؛ برای میسر شدن این مهم همه افراد جامعه باید پای کار باشند.

وی بیان کرد: این احساس مسئولیت باید در سازمان ها و نهادها نیز افزایش یابد؛ آموزش و پرورش از احساس مسئولیت اجتماعی بالای برخوردار می باشد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر از کمربند ایمنی به عنوان یک کلاس اجتماعی یاد می شود که این مهم برای آینده کشور خوشایند است.
سرهنگ خسروی در ادامه بر افزایش سطح اعتماد اجتماعی افراد تاکید کرد و ابراز داشت: ناجا به دنبال کسب اعتماد اجتماعی در سطح جامعه است.
وی اضافه کرد: با بررسی های صورت گرفته  مشخص شده است طی سالهای اخیر تعامل مردم با پلیس بسیار افزایش یافته است و مردم از احساس مسئولیت بالایی برخوردار شده اند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین با اشاره به اینکه ناجا دیدگاه ویژه ای بر آموزش و پرورش دارد، اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین سطح تعاملی ناجا با آموزش و پرورش است و این دو نهاد فعالیت ها و همکاری های خوبی را با یکدیگر داشته اند.
سرهنگ خسروی افزود: ناجا به دنبال نهادینه نمودن قوانین راهنمایی و رانندگی در آموزش و پرورش است؛ چراکه باید از کودکی این مهم در سطح جامعه پایه گذاری شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی از سنین کودکی موجب می شود که قوانین به طور کامل در ذهن افرا جا باز نموده و این امر یقیناً باعث می شود که در آینده با شهروندانی قانون مدار همراه باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.