قدردانی آیت الله دری ازحضورمردم استان مرکزی در راهپیمایی قدس ۹۷

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ازمردم این استان به خاطرحضوردر راهپیمایی قدس ۹۷ قدردانی کرد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ضمن قدردانی ازمردم استان مرکزی به خاطرحضوردر راهپیمایی قدس ۹۷ گفت: راهپیمایی با عظمت روز قدس نشانگر پایبندی مردم به نظام و رهبری و آرمان‌های امام راحل و انقلاب است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: از همه مردمی که با غرور در این راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کردند و به ندای امام و رهبر معظم انقلاب، شهدا، مردم فلسطین، جبهه مقاومت و تمام مستضعفان جهان لبیک اجابت گفتند سپاسگزاریم.

وی اضافه کرد: این مردم و ملت وفادار آمدند تا بگویند در برابر قدرت‌های اهریمنی نمی‌ترسیم و در برابر تهدید‌هایی که از سوی دشمنان به سمت ما می‌آید هراسی نداریم و احساس ضعف نمی‌کنیم.
مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس از شرف و عزت خود و نظام دفاع کردند

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس از شرف و عزت خود و نظام دفاع کردند و با ابزار وجود پر قدرت مردم در صحنه امروز یک بار دیگر قدرت نظام در برابر دشمنان خبیث به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه این حضور موثر موجب رضایت قلب نازنین امام عصر (عج) خواهد شد وجبهه مقاومت احساس غرور می‌کند تصریح کرد: با این انسجام و همدلی که میان مردم و رهبری وجود دارد، تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانانشان در منطقه بی اثر است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: دشمنان دیدندکه این ملت ۸۰ میلیونی برای دفاع از شرف خود، اثبات وفاداری به نظام و رهبری و برای دفاع از اولین قبله مسلمین چگونه به میدان آمده اند و با این گستردگی و عظمت در راهپیمایی روز قدس، دشمنان، آمریکایی ها، مزدورهایشان و سایت‌ها و شبکه‌های معاند چه دارند که بگویند؟

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.