اجرای طرح تورهای اراک‌گردی در این شهرستان

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک گفت: طرح تورهای اراک‌گردی با هدف معرفی اماکن تاریخی و ارتقاء فرهنگ گردشگری اجرا می‌شود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حمید کربلایی‌حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اجرای طرح تورهای اراک‌گردی اظهار داشت: شهرستان اراک از پتانسیل‌ و توانایی‌های گردشگری مناسبی برخوردار است اما برخی از مسائل حاشیه‌ای سبب شده تا این داشته‌ها کمتر معرفی شود.

وی افزود: هدف از اجرای طرح تورهای اراک‌گردی معرفی اماکن تاریخی و ارتقاء فرهنگ گردشگری در شهرستان اراک است.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک تصریح کرد: اجرای این طرح یک اقدام فرهنگی در راستای آشنایی بیشتر مردم اراک با داشته‌های تاریخی و فرهنگی خود و تبلیغ آثار تاریخی و طبیعی اراک است.

کربلایی حسنی خاطرنشان کرد: در تور اراک‌گردی، بازدید از موزه‌ها، تالاب میقان، مجموعه تاریخی بازار و ابنیه تاریخی شهر را در نظر داریم و همشهریان می‌توانند به‌صورت رایگان در این تورها شرکت کنند.

وی بیان داشت: طرح تورهای اراک‌گردی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی و سازمان اتوبوسرانی اراک در راستای معرفی داشته‌های این شهر به اجرا درآمده است.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک عنوان کرد: شهروندان برای شرکت در این تورها می‌توانند با ارسال مشخصات کامل خود به سامانه ۳۰۰۰۴۰۳۷ ثبت‌نام کرده و از این خدمات استفاده کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.