اظهارات حجت الاسلام عبداللهی در نشست سیاسی با عنوان حماسه سیاسی ۱۵ خرداد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد علی عبداللهی ظهر روز دوشنبه در نشست سیاسی با عنوان حماسه سیاسی ۱۵ خرداد در حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) افزود: در حقیقت این افراد سخت دراشتباهند و باید بدانند این کار ارزش خودشان را از بین می برند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشورا و تعالیم نورانی قرآنی کریم است و در این تعالیم حفظ آبروی مومن تاکید شده است اظهارداشت: این افراد سبب سلب اعتماد مردم خواهند شد.

حجت الاسلام عبداللهی به اهمیت این حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید با حضور گسترده و آگاهانه مردم برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت توسل بر توکل انسان های آزاده به خدا و اهل بیت(ع) به سرانجام رسید خاطرنشان کرد: ملت ایران با تاسی از قیام حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) به پا خواسته و زمینه را برای پیروزی انقلاب فراهم کردند.

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه خاطر نشان کرد: قیام ۱۵ خرداد و بعد از آن انقلاب اسلامی ایران ایران زمینه ای برای رسیدن ملتی ولایتمدار به تمامی اهدافش فراهم کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: پیروی از ولایت و حرکت در مسیر ارزش های اسلامی و دینی ضروری است و اگر کسی در این مسیر حرکت کنند به
سعادت رسیده و از تخریب و توطئه علیه دیگران دوری می کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.