کسب درآمد دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان اقتصاد و دارایی استان مرکزی « حسن میرزاخانی» گفت: اداره کل امور مالیاتی استان با ۹۲ و نیم درصد سهم از وصول درآمدهای عمومی استان در رتبه اول وصولی دستگاه‌های استان مرکزی قرار دارد.
وی افزود: درآمدهای حاصل از مالیات‌های مستقیم استان بیش از یکهزار و ۴۶۰ میلیارد ریال است که ۵۹ ویک دهم درصد کل درآمدهای مالیاتی استان را در این دوره تشکیل داده است.
دبیر کارگروه درآمد و تجهیزمنابع استان مرکزی بیان کرد: درآمد وصول مالیات‌های غیرمستقیم استان در این مدت یکهزار و ۱۲ میلیارد ریال معادل ۴۰ و ۹ دهم درصدی کل درآمدهای مالیاتی استان بوده که دامنه آن شامل مالیات بر کالاها و خدمات است.
میرزاخانی ادامه داد: ناحیه انتظامی منطقه مرکزی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به ترتیب با حجم وصولی ۱۴۰ میلیارد و ۳۴ میلیارد ریال امسال پس از اداره کل مالیاتی در اولویت‌های بعدی حجم وصولی درآمدهای عمومی استان قرار دارند.
وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی استان به منظور تحقق کامل برنامه های وصول درآمدهای عمومی استان باید تلاش مضاعفی را در قالب اجرای اهداف مفاد بند س ماده ۲۲۴ قانون برنامه پنجم توسعه و پپیوست قانون بودجه سال ۱۳۹۲ به کار بندند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.