کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر هم سطح علم الهدی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، استاندار مرکزی در حاشیه این آئین با اشاره به موانع و مشکلات آغاز به کار این پروژه گفت: عقب نشینی منازل مسکونی اطراف این طرح، محل عبور خط ریل سیلو و انتقال آن و دیوار مربوط به سیلو از موانع اجرای این طرح بود که با مساعدت مردم و شهرداری این موانع رفع شد.

علی اکبر شعبانی فرد ابراز داشت: این پروژه با اعتباری لازم برای این پروژه مبلغی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال و مدت زمان اجرای آن ۲۴ ماه پیش بینی شده و اجرای این پروژه به شرکت مهندسی جهاد نصر استان مرکزی واگذار شده است.

وی افزود: اتصال تقاطع غیر هم سطح کوی علم الهدی به کوی صنعتی، ترددی روان در سطح شهر، کاهش آلایندگی و آلودگی هوا را در پی خواهد داشت.

استاندار مرکزی بیان کرد: اجرای زیرگذر انتهای هپکو به سمت فرودگاه، زیرگذر میدان تره بار و روگذر اتصال دهنده شهرک قائم به شهرک ولی آباد تکمیل کننده پروژه تقاطع غیر هم سطح علم الهدی می باشد.

شعبانی فرد تصریح کرد: پروژه های میدان حافظ، آیت الله خوانساری، پل نیروی انتظامی، شهرک قائم، پل ولی آباد، روگذر کوه مستوفی و میدان بسیج از دیگر پروژه های عمرانی در سطح شهر اراک می باشد که با کمترین مدت زمان برای ساخت، در اواخر آبان ماه سال جاری برای تردد وسایل نقلیه بازگشایی خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: برای تکمیل پروژه های عمرانی در سطح استان مرکزی مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده در سال گذشته و مبلغ ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل مشارکت های مردمی هزینه شده است.

استاندار مرکزی ضمن تشکر و قدر دانی از صبر و شکیبایی مردم شهر اراک، حمایت بی دریغ و پرداخت به موقع عوارض و مالیات را از آنها خواستار شد.

در ادامه رئیس شورای شهر اراک با تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: هفته دولت مظهر وحدت مردم و دولت بازمانده و مظهر دفاع مقدس است.

دکتر کاظمی با اشاره به روز پزشک گفت: در فرهنگ اسلامی ارزش دانش گرانقدر پزشکی و فعالیت حرفه ای طبیب تا به اندازه ای والا است که لایق اسم “محی” و شفا بخش معرفی شده است.

وی با تاکید بر اینکه ابو علی سینا از مفاخر پزشکی در ایران است، اظهار کرد: ابن سینا نماد برجسته و بارز اندیشمندان عرصه پزشکی در این سرزمین است که با نبوغ بالا در عرصه کشف واقعیت ها و مفاخر علمی خدمات زیادی به جامعه بشریت نموده است.

این مقام مسئول با اشاره به حضور پزشکان در دوران دفاع مقدس ابراز داشت: حضور پزشکان در جبهه های حق علیه باطل فصل درخشانی است که با ایثار و شهادت جاودانگی یافته و این حضور، جامعه فرهنگی پزشکی را عزت بخشیده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.