خطبه های نماز جمعه ساوه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، حجت الاسلام سید حسین تقوی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان سپاه افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار به به تفاوت حیرت انگیز موقعیت کنونی کشور در عرصه های علمی، نظامی، مدیریتی و اقتصادی و دیگر عرصه ها، با اوضاع کشور در اوایل پیروزی انقلاب پرداختند و افزودند که همه این پیشرفت ها در کوران فشار و توطئه های دشمنان بدست آمده و این تجربه گرانبها نشان می دهد که هیچ مانعی نمی تواند ملتی مومن، منسجم و مصمم که راه خود را می شناسد متوقف کند.
وی با اشاره به توصیف ولی امر مسلمین از نقش سپاه در دوران انقلاب گفت: سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی توانست اراده و قدرت خود را به نمایش بگذارد و هم اکنون نیز توانسته است در تمامی عرصه های دفاعی، اقتصادی و عمرانی به موفقیت های چشمگیری دست یابد.
امام جمعه ساوه در ادامه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، موفقیت‌های جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها را مرهون از خودگذشتگی شهدا و پایمردی دلاورمردان دوران دفاع مقدس دانست و بر انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان تاکید کرد.
وی گفت: قدرت پوشالی استکبار جهانی و همه ایادی وابسته به آن که با حمایت صدام جنگ را آغاز کردند با دلاورمردی ملت غیور ایران شکسته شد و در دوران دفاع مقدس قدرت اعتقاد ، ایمان و باور مردم به جهانیان ثابت شد.
وی به آغاز سال تحصیلی مدارس و مراکز علمی کشور نیز اشاره کرد و افزود: آغاز فصل فراگیری علم و دانش باید توأم با تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان باشد و امیدواریم روز به روز بر اقتدار علمی کشور با تلاش دانش آموزان افزوده شود.
امام جمعه ساوه در پایان با اشاره به تحولات سوریه گفت: بهانه جویی غربی ها درخصوص استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی نقش ناکارآمد شد.
حجت الاسلام تقوی به ناآرامی های کشور عراق نیز اشاره کرد و افزود: منابع عراقی اعلام کرده اند که این ناآرامی ها توسط سازمان جاسوسی آمریکا و با همکاری القاعده شکل گرفته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.