دیدار مدیر کل بهزیستی استان با دکتر علی اکبر کریمی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز رفیعی پیش از ظهر دیروز در دیدار با منتخب دوره دهم مردم اراک در مجلس شورای اسلامی بااشاره به وظایف بهزیستی و جامعه جامعه هدف این سازمان اظهار داشت: سازمان بهزیستی سازمان خاصی است و جزء مهمترین نهادهای خدمت رسان به شمار می رود که با توجه به شرایط خاص جامعه هدف نیازمند حمایت از طرف مردم و مسئولان است.

وی افزود: ما وظیفه داریم با حداکثر تلاش و هماهنگی با سایر دستگاهها شرایط مناسب را برای زندگی جامعه هدف که همان مددجویان هستند، فراهم سازیم و در این راه با وجود برخی محدودیت ها، از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

رفیعی ادامه دارد: این درحالیست که لازم است تا سایر دستگاهها در زمینه بهترشدن و ارتقاء شرایط زندگی مددجویان با بهزیستی تعامل و همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اهداف بهزیستی گفت: بهزیستی تلاش می‌کند خدمات به روز و براساس استاندارهای جهانی را به ویژه در مراکز توانبخشی و شیرخوارگاه‌ها به جامعه هدف ارائه کند و در استان نیز به منظور نیل به اهداف تعریف شده، تدابیر لازم را برای حمایت از کودکان نیازمند، زنان و کودکان بی سرپرست، در راه ماندگان و نیز عرضه خدمات توانبخشی به معلولان جسمی و ذهنی انجام می دهد.

رفیعی بیان کرد: بهزیستی از متولیان اصلی پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی است و با توجه به اینکه  امروز استفاده از ابراز نوین درجامعه سبب ایجاد آسیب هایی همچون طلاق در بین خانواده ها و مسایلی از این دست شده، بی شک بهزیستی وکارکنان آن در سنگرمقابله با این آسیب ها پیشرو از دیگر نهادها هستند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی مشکل مسکن، اشتغال، درمان را از مهمترین مشکلات مددجویان برشمرد و افزود: باید برای رفع مشکل مسکن مددجویان بهزیستی استان مرکزی تدبیری اندیشیده شود که امیدواریم با همکاری بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همراهی با برنامه های بهزیستی شاهد اتقاقات خوبی در این نهاد عام المنفعه باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.