خطبه های نماز جمعه غرق آباد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی حجت الاسلام علی جنتی نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر غرق آباد از توابع شهرستان ساوه با اشاره به اهمیت موضوع سبک زندگی اسلامی، افزود: آیات و روایات فراوانی در خصوص سبک زندگی اسلامی وارد شده است و از آفرینش و خلقت انسان تا پایان عمرش همواره به این موضوع اشاره شده و به تدبیر در امور تاکید شده است.
وی بیان کرد: موفقیت و عدم موفقیت انسان در گرو تدبیر است و در بخش کلان نیز در اداره کشور و مجموعه هایی که توسط مدیران مدیریت می شود تدبیر و برنامه داشتن رمز موفقیت است و اغلب شکست ها از بی تدبیری و بی برنامگی است.
وی بیان کرد: تدبیر از مهمترین مسایل مدیریتی است. با نگاه تخصصی و مدبرانه است که می توان بر مشکلات و موانع پیش رو غلبه کرد.
خطیب جمعه غرق آباد در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نماد حفظ ارزش های انقلاب و کشور است.
وی ادامه داد: دشمن در این حمله ناجوانمردانه برای نابودی کشور و نظام اسلامی قدم برداشت امام جوانان غیور این مرز و بوم در لبیک به فرمان امام و در دفاع از کیان ملت و اسلام به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند و در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردند.
وی اظهار کرد: دفاع ما دفاع نظامی نیست و جنگ دشمن علیه اعتقادات، باورهای دینی و اقتصاد و معیشت مردم است که امید است با پایمردی ملت از این مقطع حساس نیز سربلند بیرون آئیم.
امام جمعه غرق آباد همچنین با تبریک فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی در حوزه های علمیه، مدارس و دانشگاه ها گفت: فرهنگ هر کشوری از جایگاه خاصی برخوردار است و تابلو و شناسنامه هر کشوری به فرهنگ آن بستگی دارد.
وی بیان کرد: پایه گذاران فرهنگ کشور مراکز علمی و حوزوی هستند لذا با تلاش جهادی این مجموعه ها می توان قله های رفیع علمی را فتح کرده و همواره موجب ارتقای فرهنگ کشور و اقتدار علمی نظام شویم.
حجت الاسلام جنتی نیا با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تصریح کرد: انسان باتقوا به وسیله نورانیتی که از تقوا به دست می‌آید می‌تواند راه صحیح را از ناصحیح تشحیص دهد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.