اولین اقدام شورای جدید و یا آخرین اقدام شورای قدیم / منافع شورا یا منافع…

مرکزی دیلی : استناد رییس سابق شورای شهر اراک به اینکه تعداد افراد شورا زیاد شده و جا نداریم در حالیکه چندین سال است خانه جوان شهر اراک توسط شورای شهر تصاحب شده و عملا با انفعال سازمان ورزش و جوانان این شهر یک امکان از جوانان این شهر سلب شده و البته در حالیکه یک اسکلت فلزی روی ساختمان فعلی چند سالی است خودنمایی می کند و مدیریت شهری و بخصوص اعضای شورای شهر هم در اینباره هیچ پاسخگویی به مردم و افکار عمومی ندارند ابهامات زیادی را در اذهان ایجاد می کند. یکی از مهمترین سوالاتی که امیدواریم در شورای شهر جدید به ان پاسخ داده شود اینست که این اقدام آخرین تصمیم قشری نگری شورای شهر سابق بوده و یا اینکه این موضوع اولین اقدام شورای شهر جدید در راستای حفظ منافع شورا است؟ اولویت های شورای شهر جدید در مقابل مشکلات روز افزون شهروندان اراکی چیست؟ منافع شورا یا منافع مردم؟ منتظر پاسخ شورای محترم شهر اراک هستیم…
به گزارش خبرگزاری پانا، کاظمی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر کلانشهر اراک در دوره جدید از ۹ نفر به ۱۵ نفر افزایش یافته است افزود: با توجه به افزایش نمایندگان مردم در شورای شهر اسلامی اراک نسبت به دوره های قبل، ساختمان کنونی ظرفیت ارائه خدمات را در کلان شهر اراک نخواهد داشت.
وی ابراز داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت شش هزار و ۷۲۰ متر در خیابان قائم مقام، جنب ساختمان کنونی شورای اسلامی احداث خواهدشد و اعتبار اولیه این طرح بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.
عضو شورای شهر اراک با اشاره به اینکه این پروژه در تاریخ ۱۲ ماه جاری آغاز به کار خواهد کرد اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی های شهردار اراک این طرح در مدت ۲ سال به بهره برداری می رسد اما با توجه به ضرورت افتتاح این مکان، انتظار می رود این پروژه در مدت زمان ۱۲ ماه بهره برداری برسد.
کاظمی در پایان از زحمات و تلاش های اعضای شورای سابق شهر اراک تقدیر کرد.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. فرخنده نکته بین گفت:

    مگه چه اشکالی داره اعضای شورای شهر یکی یه ماشین صفر با راننده در اختیار داشته باشن و هرکدومشون یه اتاق ۴۰ متری مبله کامل تحویل بگیرن که بتونن بهتر به مردم خدمت کنن؟این که در مقایسه پولایی که شورای شهر و شهرداری برای پروژه های غیر کارشناسی دور میریزن که پولی نیست…حالا بذارین یه ذره هم اینا به خودشون برسن.به درک که مردم مشکل دارن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.