چرا عملکرد مدیریت ارشد استان در حوزه فرهنگ قابل قبول نیست؟

مرکزی دیلی : نگاه سیاسی به حوزه فرهنگ تنها مختص و متاثر از مدیریت استان مرکزی نیست بلکه سیاست های کلان فرهنگی دولت گذشته موجی از نارضایتی را در میان اقشار مختلف با نگاه های مختلف بدنبال داشته است. در حالیکه در هشت سال گذشته برخی مسئولین استان منجمله سرکار خانم جواهری دست اندرکار بخشی از حوزه فرهنگ در استان بوده است چطور می شود که ایشان اینقدر دیر به یاد فرهنگ استان می افتند و چرا اینقدر دیر نسبت به کم توجهی فاحش به سبک زندگی ایرانی اسلامی در برنامه ریزی ها و فعالیت های مدیران استان تذکر می دهند؟ واقعیت اینست که مشکل فرهنگی استان نه بودجه و نه هیچ عامل بیرونی نیست و تنها نوع نگاه سیاسی مدیران به این مقوله است که کیفیت مباحث و مطالبات فرهنگی را در استان اینقدر نازل می نماید…

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، اشرف جواهری روز پنج شنبه در سومین نشست کارگروه بانوان و خانواده استانداری مرکزی افزود: سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ بومی در جامعه ضروری است و مسوولان باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: مسوولان فرهنگی باید با همکاری و همراهی با یکدیگر فرهنگ غنی اسلامی را در طرح ها و برنامه های خود بکار گیرند.

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکزی ادامه داد: بانوان نقش اصلی و اساسی در تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان دارند.

تاکید بر اجرای مصوبه دولت مبنی بر اختصاص یک درصد بودجه دستگاه های استان به ویژه برنامه های بانوان و اجرای طرح آموزش مخاطرات فضای مجازی برای بانوان و خانواده از مهمترین مصوبات این نشست بود.

ممکن است بپسندید...

۳ دیدگاه

  1. بچه پر رو گفت:

    به نظرم شما کمی با اغماض نسبت به نقش پر رنگ ارشاد استان در فرهنگ استان مرکزی نگاه می کنید.فرهنگ استان متو.لی دارد.حال اگر این متولی بسیار ضعیف است و ناتوانی آن بر همه اثبات شده ولی هر کسی به هر دلیلی حال ندارد و یا دلش نمی خواهد انتقادی به این موضوع بکند مشکل مردم نیست.مردم چه گناهی دارند که باید به پای این ضعف ها بسوزند و بسازند و شاهر افول فرهنگ و هنر استان باشند؟

  2. احسان گفت:

    سلام
    مگه استان ارشاد هم داره ؟ جدا سوالی است با آمدن […] ها که ارشاد دیگه نداشتیم اونجا خیریه شده بود بابا تا دوباره ارشاد دار بشیم خیلی راه داریم . باور کن

  3. علیاری گفت:

    سلام علیکم و رحمه الله . برادران عزیز وجود افرادی چون خود جواهری کاری ضد فرهنگی است . البته از مدیریت ارشد استان باا آن نگاه و روش غیر از این توقع نبود . در حالیکه این همه نیروی جوان و خوش فکر و فعال در جامعه دینی داریم وجود زن سالخورده ای چون او در این جایگاه خود کار غیر فرهنگی است البته شعبانی فر از این دست نیروها دورش داشت تا بتونه مدیریت کنه مثل اون اتاق فکرش که […] . خانه از اول کج بود . شعبانی فر فقط برای رئیس اداره جهاد سازندگی یه شهرستان خوب بود !!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.