تبیین شاخصه‌های انقلاب اسلامی اولویت برنامه‌های دهه فجر استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی امروز، ۲۱ دی‌ماه در گردهمایی رابطین کمیته‌ها و ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی استان گفت: فعالیت‌های همه ستادها و کمیته‌ها باید به حضور یکپارچه مردم در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن معطوف باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی روز به روز به پیشرفت خود ادامه می‌دهد افزود: وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها پشتوانه مردمی آن است، سایر انقلاب‌ها با حضور قشر خاصی از طبقات، احزاب سیاسی و اجتماعی به پیروزی رسیدند اما تکیه‌گاه اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی دلیل دشمنی برخی کشورهای قدرتمند جهان است تصریح کرد: ایران قبل از انقلاب به کشورهای ابرقدرت و سلطه‌گر دنیا وابسته بود و استقلال برای ملت معنایی نداشت ولی امروزه به یکی از قطب‌های مهم در دنیا مبدل شده است.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران مستقل‌ترین نظام سیاسی جهان است و غرب از اقتدار نظام اسلامی ایران هراس دارد ادامه داد: ایجاد روحیه اعتماد به نفس از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است ما باید این دستاوردها و ارزش‌ها را به نسل جوان نیز انتقال دهیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی در پیدایش، مبارزه و انگیزه‌ها متفاوت است و تبیین این مهم برای تمام نسل‌ها در اولویت قرار دارد ادامه داد: همانطور که انقلاب اسلامی ایران پشتوانه مردمی دارد لازم است برنامه‌های ایام دهه فجر نیز مردمی برگزار شود.

یادآور می‌شود؛ در این جلسه آسیب‌شناسی و محورهای کلی ستاد دهه فجر امسال ارائه شد و هر یک از دبیران کمیته به بیان پیشنهادات خود پرداختند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.