کاهش آلایندگی هوای اراک با مسدود شدن در پوش های قدیمی ایرالکو

به گزارش مرکزی دیلی، مهندس طاهر پور در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: در زمینه حفظ محیط زیست، تلاش برای کاهش آلایندگی و آلودگی هوا از وظایف همگان است و برای تحقق این امر شرکت ایرالکو با انعقاد قرار داد ۵۰ میلیون دلاری اقدام به درپوش گذاری خطوط قدیمی جهت کاهش آلایندگی کرده است و این امر نیازمند صبر و همکاری همشهریان عزیز می باشد که با اعتراض های خود مبنی بر آلایندگی ایرالکو فشارهای زیادی بر این شرکت وارد می کنند.

این مقام مسئول ضمن اشاره به مشکلات و موانع شرکت ایرالکو بیان کرد: صنعت آلومینیوم در محاصره تحریم اتحادیه اروپا است و این در حالی است که ۸۰ درصد از قطعات مورد نیاز توسط شرکت های خارج از کشور تامین می شود.

مدیر عامل شرکت آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه بانک مرکزی طی بخش نامه ای بانک های کشور را از پرداخت تسهیلات به شرکت ایرالکو منع کرده است اظهار کرد:فشار های واره از سوی بانک مرکزی و بانک صادرات جهت پرداخت بدهی های این شرکت، بر فشارهای تحریم بر شرکت ایرالکو می افزاید.

طاهر پور خاطر نشان ساخت: شرکت ایرالکو از تاثیر گذارترین بخش های تولیدی و صنعتی در اقتصاد کشور می باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به تحریم های اعمال شده از سوی اتحادیه اروپا بر عرصه صنعت آلومینیوم، این شرکت توانست رکورد دار تولید محصول در سال گذشته باشد که این امر نشانگر عزم و همت ایرانیان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.