کسب رتبه برتر ساماندهی معتادان توسط استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، ،سردار”عزیزاله ملکی”در صبحگاه عمومی استان گفت: اعتیاد یکی از مهمترین معضلات عمده جهان امروز است که اثرات بازدارنده آن بر روی رشد و شکوفایی جامعه، تهدیدی جدی و نگران کننده است.

وی مبارزه با پدیده اعتیاد و قاچاق مواد مخدر را به عنوان یکی از اولویت های اصلی طرح های انتظامی در استان دانست و ادامه داد: مبارزه با پدیده اعتیاد و قاچاق مواد مخدر به عنوان یکی از اولویت های اصلی در طرح های انتظامی استان است و افزایش ۱۱۳ درصدی کشفیات سه ماهه نخست نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز با تلاش جمعی کارکنان و مشارکت مردم در طرح های انتظامی رقم خورد.

ملکی در ادامه شناخت صحیح از یک پدیده منفی اجتماعی را گام نخست در مرتفع کردن آن خواند و افزود: بر مبنای برنامه ریزی بهینه و مطالعات صورت گرفته در پدیده اعتیاد، ساماندهی معتادان تابلو نیز به عنوان یکی از مهمترین برنامه ها در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت و استان مرکزی رتبه نخست ساماندهی معتادان را در ارزیابی ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری به خود اختصاص داد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ثبات امنیت پایدار را بازتابی از اقدامات صورت گرفته در برخورد با قاچاق مواد مخدر و ساماندهی معتادان دانست.

ملکی پاسخگویی مناسب به مردم را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت:خدمت به مردم و شناخت نیازها و مشکلات مردم در حوزه انتظامی یک ارزش و اصل نهادین در ناجاست که با هدف ارتقاء رضایت مندی عمومی با جدیت دنبال می شود و برنامه ریزی های لازم برای ارتقاء این روحیه نیز در کارکنان در حال انجام است.

در این مراسم حکم انتصاب سرهنگ “عین اله کلهر”به عنوان رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان و حکم تقدیر معاونت اجتماعی ناجا از ستوان یکم صفدر علی حبیبی کارشناس برتر مشاوره و مددکاری توسط فرمانده انتظامی استان اهداء شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.