آیت الله دری نجف آبادی: کیفیت پروژه ها فدای کمییت نشود

به گزارش مرکزی دیلی  به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر یکشنبه با بیان این مطلب در شورای اداری استان مرکزی افزود: با توجه به اصل کیفیت در اجرای پروژه های عمرانی و ساخت و سارهای شهری باید بستر تحقق اقتصاد مقاومتی را در کشور فراهم کرد.

وی با تاکید بر ضرورت بازسازی بافت های فرسوده شهری گفت: حاشیه شهر اراک، بازار اراک و بافت تاریخی شهر اراک نیازمند مقام سازی و بهسازی در برابر حوادث طبیعی اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به جایگاه منابع انسانی در ساختار کلی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: منابع انسانی و توسعه آن یک اصل مهم و ضروری است که باید مورد توجه مسئوین باشد.

آیت الله دری نجف آبادی توسعه منابع انسانی با ایمان، با اراده و با انگیزه دینی جز واجب ترین کارهاست.

التماس دعای خیراستاندار مرکزی برای دولت روحانی

استاندار استان مرکزی امروز در شورای اداری استان مرکزی گفت: از همه مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی التماس دعای خیر برای آقای روحانی و دولت وی دارم.

شعبانی فرد با بیان این که دولت یازدهم برای برقراری اعتدال در کشور آمده گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی استان موظف به انجام خدمت صادقانه در مسند خود تا پایان روز مسئولیت خود هستند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه اصل ولایت مداری در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: رمز موفقیت و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۳۳ سال گذشته اصل ولایت مداری بوده است.

استاندار مرکزی گفت: جای خالی این اصل در انقلاب مصر به خوبی قابل درک است و همین مسئله را می توان علت اصلی حوادث اخیر دانست.

شعبانی فرد در ادامه با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیان داشت: شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند چراکه اقدامات بسیار ارزشمند برای ماندگاری اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دادند.

وی با بیان این که مسئولین امروز رسالت زینبی بر گردن دارند و باید واقعیت های ۸ سال جنگ تحمیلی را برای نسل جوان کشور بازگو کنند افزود: پاسداشت هفته دفاع مقدس وظیفه شرعی ملت ایران در هر سال است.

ارزیابی های صورت گرفته از فعالیت دستگاه های اجرایی

استاندار استان مرکزی در ادامه با اشاره به ارزیابی های صورت گرفته از فعالیت دستگاه های اجرایی در طول یک سال گذشته در گستره کشوری بیان داشت: حوزه اجتماعی استانداری مرکزی، امور بانوان استاندار مرکزی، حوزه ماونت برنامه ریزی استانداری مرکزی، حوزه سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی موفق به کسب عنوان نخست کشوری شده اند.

شعبانی فرد گفت: در بخش ادارت کل نیز اداره کل محیط زیست، بهزیستی و تبلیغات اسلامی موفق به کسب عنوان نخست کشوری شده اند.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی ترن ست اراک – تهران گفت: با راه اندازی این ناوگان بستر سفر آسان و سریع به تهران فراهم شده و مدیران باید با استفاده از آن برای حفظ حقوق بیت المال از خودروهای اداری استفاده نکنند.

استاندار مرکزی همچنین امروز از تمامی دستگاه های اجرایی و رسانه های این استان برای فعالیت خوب و قابل قبولشان در طول یک سال گذشته تقدیر کرد.
ایثارگران را در پیچ و خم بروکراسی های اداری نگه ندارید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز دراین جلسه ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان گفت: ایثارگران و آزادگان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و نباید این افراد در پیچ و خم بروکراسی های اداری نگه داشته شوند.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: همانطور که روزی این افراد با گذشت و ایثارشان کشور را از تعدی دشمنان نجات دادند وقت آن است امروز که کار آنها به دست مدیران باز می شوند آنها را معطل نکنند.

وی یادآور شد: استان مرکزی در طول هشت سال دفاع مقدس ۶ هزار شهید، ۸۰۰آزاده، ۱۴ هزار جانباز و ۶۰ هزار رزمنده به نشام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.