صدور و تمدید ۱۳۵ فقره کارت بازرگانی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، ˈجعفر اصغریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت ۳۴ فقره کارت بازرگانی در استان صادر و ۱۰۱ کارت تمدید شده است.

وی توضیح داد: تاکنون یکهزار و ۷۱۱ کارت بازرگانی در استان مرکزی صادر شده که یکهزار و ۱۹ فقره آن برای افراد حقوقی بوده که اینک ۴۰۳ فقره آن فعال است.

معاون توسعه و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی توضیح داد: کارت های بازرگانی صادره در حوزه حقیقی از سوی اتاق های تعاون و بازرگانی تاکنون در مجموع ۶۹۲ فقره بوده که در این بخش نیز اکنون ۱۰۷ کارت فعال وجود دارد.

اصغری بیان کرد: از دو هزار و ۹۰۰ واحد تولیدی و صنعتی استان مرکزی ۳۵۰ تا ۴۰۰ واحد مستعد فعالیت های صادراتی وجود دارد که تاکنون ۲۰۰ واحد فعال صادراتی استان شناسایی شده و حدود یکصد واحد آن فعالیت صادراتی دارند.

وی عنوان کرد: استان مرکزی در چهارماه نخست امسال ۳۵۵ هزار تن صادرات به ارزش ۲۵۸ میلیون دلار داشته که از نظر وزن ۲۸ و از لحاظ ارزش ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه قبل رشد دارد.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی عنوان کرد: سهم استان مرکزی از صادرات کل کشور در سال جاری دو و ۹ دهم درصد بوده و این استان در بین استانهای کشور رتبه هشتم را دارد.

اصغری گفت: کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه امسال استان تشکیل و زمان ثبت نام الکترونیکی متقاضیان تا پنجم شهریور و تحویل مدارک تا دهم شهریور ماه تعیین شده و قرار است در نیمه آبان ماه از صادرکنندگان نمونه تجلیل شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.