کسب رتبه اول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، یوسف یوسفی با اشاره به اینکه ارزیابی روابط عمومی دستگاه های استان در سال ۹۱ بر مبنای ۱۰ شاخصه ، انجام گرفته است، ابراز کرد: روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی در جشنواره روابط عمومی های استان، در بین روابط عمومی ادارات، سازمان ها، نهادها و کارخانجات موفق به کسب رتبه اول شده است.

وی شاخص های ده گانه ارزیابی روابط عمومی ها را مدیریت روابط عمومی، فعالیت های پژوهشی و نظر سنجی، اطلاع رسانی مطبوعات، فعالیتهای اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما، فرهنگ سازی، انتشارات ، تبلیغات محیطی ، فعالیت های فرهنگ سازی اجتماعی ، ارتباطات مردمی و…اعلام کرد.

یوسفی، عوامل مهم موفقیت در کسب این رتبه توسط روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان را توجه ویژه به امور سخت افزاری و نرم افزاری دانست و بیان داشت: در قسمت نرم افزاری و توجه جدی به روابط عمومی الکترونیک به جای روابط عمومی سنتی و در بخش سخت افزاری نگاه و توجه ویژه به تقویت بهینه نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات مورد نیاز عامل موفقیت روابط عمومی این اداره کل بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی تصریح کرد: ارتباط درون و برون سازمانی بعنوان پل ارتباطی بین اداره و مخاطبین، مردم، بهره برداران و افرادی که به نوعی با منابع طبیعی در ارتباط هستند هم از عوامل کسب این رتبه توسط روابط عمومی این اداره کل بشمار می رود.

وی ابراز کرد:روابط عمومی ها باید برای رسیدن به رسالت و وظایف ذاتی خود از قبیل اطلاع رسانی، فعالیت های پژوهشی، ارتباط مستمر با اصحاب رسانه، برقراری ارتباط دو سویه بین مخاطبین و سازمان، پردازش اطلاعات، اتخاذ سیاست های لازم برای پیشبرد و بهره گیری از اهداف سازمانی تلاش نمایند .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.