آصفری: روز قدس روز ملت های آزادیخواه در سراسر دنیاست

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، محمد حسن آصفری در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس کمترین کاری است که می توانیم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام دهیم.

وی افزود: اگر صهیونیست ها احساس آرامش کنند از هیچ کاری برای دستیابی به  آرزوی همیشگی شان که دستیابی به رویای نیل تا فرات است کوتاهی نکرده و برای دستیابی به آن تلاش های گسترده ای خواهند کرد.

وی با تاکید براینکه استراتژی حکم می کند در مقابل اینگونه اقدامات دشمن بزرگ مسلمانان برنامه داشته و از سرزمین های اسلامی محافظت کنیم افزود: روز قدس باید به روز عزای صهیونیست ها و روز از بین رفتن رژیم اشغالگر قدس تبدیل شود.

آصفری روز قدس را روز ملت های آزادیخواه جهان دانست و گفت: در این روز نه تنها مسلمانان بلکه آزادیخواهان در ۸۰ کشور دنیا به خیابان ها آمده و اشغالگری و تبعیض در فلسطین اشغالی و ظلم و ستم استکبار در تمامی کشورها را محکوم می کنند.

وی این روز بزرگ را میراث بزرگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم ایران امروز با حضور گسترده در راهپیمایی ثابت کردند که تحریم ها به هیچ وجه نتوانسته است تاثیری بر روحیه استکبارستیزی آنان داشته باشد و گزارش ها از سراسر استان نشان می دهد که این حضور همچون سال های گذشته پرشور است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.