اظهارات فرمانده سپاه روح‌الله استان در مراسم رژه نیروهای مسلح

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، سردار مهدی صدیقی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان اسلام از هزار و ۴۰۰ سال گذشته همواره به فکر ضربه زدن به اسلام بودند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه به رهبری امام خمینی(ره) ملت ایران توانست حکومت شاهنشاهی را سرنگون کرده و حکومت اسلامی را شکل دهد که این امر مهم برای دو ابر قدرت شرق و غرب قابل پذیرش نبود و به همین دلیل آنان تلاش کردند تا نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: دشمنان نظام همواره توطئه‌هایی را طراحی و ترورها و بحران‌هایی را ایجاد کردند و ناامنی را در کشور ایران به وجود آوردند و در نهایت جنگ را به این ملت تحمیل کردند.

صدیقی افزود: ملت ایران با ایثار و فداکاری برای مقابله با دشمن آماده شدند و در دفاع مقدس نیز ضربه‌ای به ابرقدرت‌های غربی وارد کردند.

وی اظهار کرد: ملت ایران با آمادگی سریع و آموزش‌هایی که رزمندگان دیده بودند با دشمن تا بن دندان مسلح مقابله کرد و توانست اراده پولادین خود را به رخ جهان بکشد و سرانجام در عملیات سهمگین شلمچه ثابت کرد که صدام متجاوز است و باید تنبیه شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: ملت ایران پس از دفاع مقدس، نیز به سازندگی پرداخت و دشمن که در صدد براندازی نظام بود و نمی‌توانست پیروزی ملت را شاهد باشد، توطئه‌هایی در سال‌های ۷۸ و ۸۸ به وجود آورد.

صدیقی گفت: با وجود تمام این توطئه‌ها ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی دست رد بر سینه دشمنان زد و امروز نیز به استکبار جهانی متذکر می‌شود که با این توطئه‌ها نخواهد توانست کاری از پیش ببرد و ملت ایران در برابر تهدیدها و توطئه‌های دشمنان آگاهانه و هوشیارانه خواهد ایستاد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.