برگزاری اجتماع بزرگ و حماسی اقتدار بسیجیان در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ و حماسی اقتدار بسیجیان اظهار داشت: پنجم آذر ماه یادآور دستور تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مبنی بر تشکیل شجره طیبه و مردمی‌ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سردار محسن کریمی با اشاره به اینکه بسیج یادگار امام(ره) و بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب و خار چشم دشمنان است، افزود: بسیج عظیم‎ترین و ماندگارترین یادگار امام راحل است که در پنج آذر ماه ۱۳۵۸ فرمان تشکیل آن توسط رهبر کبیر انقلاب صادر شد.

وی تصریح کرد: بسیج در اندیشه بلند و آفاق گستره حضرت امام خمینی(ره) از آنچنان جایگاهی برخوردار است که ایشان در بیانات ارزشمندشان بسیج را لشکر مخلص خدا و خود را یک بسیجی معرفی کرد.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی بسیج را به‌عنوان نهاد بازدارنده در مقابل ترفندها و توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: هیچ سازمان و نهادی به جامعیت بسیج وجود ندارد که از موجودیت این نهاد باید به بهترین نحو در ایجاد بازدارندگی بهره‌برداری شود.

کریمی با تاکید بر اینکه بسیج نماد وحدت در جامعه و مظهر مقاومت در عرصه پیکار با دشمن است، گفت: بسیج از متن جامعه است و همواره حامی و مدافع مردم و نظام جمهوری اسلامی در برابر توطئه‌های دشمن بوده است.

وی تاکید کرد: بسیج پشتوانه اساسی انقلاب است که با درایت معمار کبیر انقلاب محقق شده است بنابراین باید همچنان با روحیه بسیجی پیرو ولایت باشیم.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی یادآور شد: بسیج نهادی مردمی است که با در اختیار داشتن نیروهای ولایی و دلسوز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تواند در تمام بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی حضوری موفق داشته باشد.

وی با اشاره به حضور بسیجیان سلحشور در عرصه‌ دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: نیروهای بسیجی نماد اصلی ترویج و گسترش فرهنگ جهادی در کشور هستند و اگر امروز کشور به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است، به برکت حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف میهن اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: بسیج موجب عزت و اقتدار جامعه اسلامی است و بسیجیان باید بکوشند در همه عرصه‌ها موجب عزت و افتخار برای ایران اسلامی شوند.

کریمی ادامه داد: بسیجیان با پیروی از آرمان‌های امام راحل و شهیدان والامقام برای دفاع همه جانبه از کیان اسلامی و جهاد در راه آبادانی و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف آماده هستند.

وی تصریح کرد: کار نیروی‌های بسیجی تنها در عرصه نظامی خلاصه نمی‌شود بلکه این شجره طیبه توانایی درخشش و افتخار آفرینی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، تولیدی، کشاورزی و اجتماعی را دارد.

کریمی بسیج را مظهر حفظ و تقویت وحدت قشرهای مختلف جامعه دانست و بیان داشت: بسیجیان هرگز اجازه نفوذ و رخنه دشمن به اردوگاه انقلاب اسلامی را نخواهند داد.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی بسیجی بودن و بسیجی ماندن را افتخار بزرگی عنوان کرد و گفت: فرهنگ بسیج سرشار از معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال خواهی و آزاد اندیشی است.

وی بسیج را نماد پویایی و بالندگی همه ارزش‌های والای انسانی برشمرد و خاطرنشان کرد: ترویج اندیشه و فرهنگ بسیج در نهاد خانواده، اجتماع، و در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

در این اجتماع که بسیجیانی از حوزه‌های مقاومت شهید چمران، شهید فهمیده یک، شهدای بدر، شهید بهشتی، شهید مدنی، بسیج کارگری سیدالشهدا، حوزه مقاومت ادارات کل شهید رجایی، کانون بسیج فرهنگیان نواحی یک و دو و حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید باهنر و خواهران بسیجی حوزه‌های مقاومت کوثر یک و سه و حوزه مقاومت شهید فهمیده دو و چهار حضور داشتند، بسیجیان با سر دادن شعارهای الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر، خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت رهبر است، ما پیروان حیدریم مدافعان رهبریم، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار وارد مصلای بیت المقدس اراک شده  و بر مزار شهدای گمنام مصلا حاضر شدند و با قرائت فاتحه با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.