بررسی طرح برقراری قطار سریع‌السیر تهران – اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اراک، مهدی زند وکیلی در جلسه مشترک با اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار کرد:  امروز فضای مدیریت استان متحول شده و مدیران ارشد استان با همدلی و هماهنگی همه توان و نیروی خود را صرف توسعه متوازن استان مرکزی می کنند.

وی افزود: طرح برقراری تردد قطار سریع‌السیر تهران – اراک در دستور کار قرار گرفته و در صورت اجرایی شدن آن همه روزه قطاری با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت مسیر اراک تا تهران را در کمترین زمان می پیماید.

زندوکیلی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان و دیگر نهادهای تخصصی با پشتوانه علمی و فنی مهندسی باید تمام توان و انرژی خود را صرف کمک به پیشبرد اهداف دولت در استان مرکزی کنند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه مدیریت استان همه راهکارهای حضور منطقی و علمی سازمان‌های تخصصی را در تصمیم‌ سازی‌های کلان بررسی و از پیشنهادهای قابل اجرای آنها استقبال می کند گفت: در کارهای که به سازمان نظام مهندسی مربوط  می شود باید با توان بالا و قدرتمند حضور داشته باشد چرا که رای و نظر نماینده سازمان برای مجموعه مدیریتی استان مهم و کارگشا است.

وی افزود: در بخش ارائه خدمات، سازمان نظام مهندسی ساختمان باید بهترین و ارزشمندترین خدمات را ارائه و در قبال آن هزینه منطقی و قانونی دریافت کند.

زندوکیلی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی در همه کارگروه‌ها و کمیسیون‌های تخصصی مربوط با موضوع شهرسازی، ترافیک، عمران، تاسیسات، انرژی عضو و لازم است که نماینده سازمان با اطلاعات کافی و علمی، رای سازمان را در جلسات ارائه کند.

وی افزود: نظارت جدی بر ساخت و سازها از اصلی‌ترین وظایف سازمان است و اجرای مقررات ملی ساختمان و آئین‌نامه‌های مربوطه به صورت دقیق می‌تواند استان را متحول کند.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. دانشجو گفت:

    سلام خسته باشید خواستم پیشنهاد بدم لطفا ساعتش مناسب قرار بدن نه ۴ صبح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.