میرگلوبیات:تمکین به نتیجه انتخابات، تکمیل حماسه سیاسی است

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: تمکین به نتیجه انتخابات و قانون مداری، تکمیل حماسه سیاسی است.

به گزارش مرکزی دیلی، شهلا میرگلوبیات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی افزود: حماسه سیاسی در حضور حداکثری در انتخابات متجلی می شود که یک بعد آن تمکین به قانون و حرکت در چارچوب قانون مداری است که این اصل متوجه همه کاندیداهاست.

وی اضافه کرد: تمکین به قانون عمق بصیرت و انقلابی بودن نامزدها و مردم را نشان می دهد که باید با تمکین به قانون پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات کنند.

وی ادامه داد: همانطور که نامزدهای انتخابات در خصوص احراز صلاحیتشان توسط شورای نگهبان اخلاق سیاسی را رعایت کرده و با تمکین به نظر دستگاه نظارتی کشور دشمنان انقلاب را که همواره درصدد اختلاف‌افکنی و متشنج کردن اوضاع کشور هستند ناامید کردند در شرایط کنونی که نیازمند انتخاباتی پرشور هستیم باید تلاش کنیم تا آرامش در کشور با رعایت صحیح قانون حاکم باشد.

وی تصریح کرد: قانون همه شرایط را برای کاندیداها پیش‌بینی کرده است و از این نظر لازم است همگان در چارچوب قانون حرکت کنند.

این نماینده مجلس با دعوت مردم به حضوری حداکثری در انتخابات گفت: حضور حداکثری در انتخابات موجب تحکیم اقتدار ایران اسلامی، افزایش انسجام ملی، خوشحالی دلسوزان انقلاب و موجب یاس و نا‌امیدی دشمنان نظام می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی و دینی برای ملت ایران است، اظهار کرد :همانطوریکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اهمیت این دوره از انتخابات بیشتر از دوره های قبل است، ملت آگاه ایران با شرکت در انتخابات پاسخ مناسبی به دشمنان خواهد داد.

میرگلوبیات با بیان اینکه ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح را نیز رهبر معظم انقلاب بیان فرموده‌اند، خاطر نشان کرد: باید این ملاک ها، نیازهای کشور و توانمندی‌ و برنامه‌های نامزد‌ها را در نظر بگیریم و با توجه به همه این جهات،در پای صندوق های رای حضور داشته باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.