فریاد مردم قدس از استان مرکزی تا بیت المقدس

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، سالها از نامگذاری این روز از سوی معمار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) می گذرد؛ در این سالها مردم ایران و بخصوص شهرهای مختلف استان مرکزی با برپایی راهپیمایی هایی سعی در افزایش همبستگی خود با مردم مظلوم این کشور داشته اند تا با این پیام، یک میلیارد مسلمان جهان را به واقعه دردناکی که در کرانه های باختری و مناطق مختلف فلسطین اشغالی می گذرد، معطوف کنند.

در شهرستان های مختلف استان مرکزی از جمله اراک، خمین، ساوه، محلات، دلیجان و شازند و شهرها و روستاهای مختلف هم چنین فریادهایی به گوش می رسد. آری اینجا «استان مرکزی» است؛ شهر معمار انقلاب و پیام رسان مظلومیت مردم فلسطین اینگونه است که مردمش برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی با همه توان در مقابل استکبار می ایستند و تا آخرین نفس و با همه توان خشم خود را از غاصبان قبله دوم مسلمانان جهان ابراز می کنند.

یکی از جانبازان دفاع مقدس در اراک که دوشادوش مردم دیگر با عصایش در حال حرکت بود، گفت: من آمده ام تا قدس و مردم مظلومش تنها نباشند؛ آمده ام تا نگذارم هر روزه شهرهای فلسطینی نشین تخریب و بجای آن شهرک های یهودی نشین احداث شود.

این جانباز هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: مردم ایران همه رزمنده اند؛ وقتی با پیام رهبرشان به خیابان ها می آیند و از غاصبان جهان اعلام انزجار می کنند و در دهان یاوه گویان غرب می زنند، این خود بزرگترین جهاد در راه خدا و دفاع از مظلومیت مردم جهان است.

وی اظهار کرد: کشورهایی که مرتب دم از حقوق بشر می زنند، چرا هیچوقت از بمباران ها، تخریب منازل و اراضی کشاورزی و اسیرگرفتن مردم بیگناه فلسطین گزارشی تهیه نمی کنند و این رژیم را ناقض حقوق بشر نمی خوانند؟

این جانباز همچنین تصریح کرد: گرچه سازمان های بین المللی در قبال کشتار بی رحمانه اسرائیل حرکتی از خود نشان نمی دهند؛ اما یک میلیارد مسلمان جهان همصدا فریاد انزجار از این تبعیض و کشتار را امروز سر می دهند.

یک پیرزن هم که به کمک عصا و دخترش در این راهپیمایی شرکت کرده و عکسی از رهبر را در دستانش دارد، گفت: ما خاک پای رزمنده های اسلامیم و برای اینکه آنها پشتوانه معنوی خود را تقویت بخشند، امروز با زبان روزه آمده ایم تا نشان دهیم هیچگاه از عهد و پیمانمان کوتاه نمی آییم.

وی که یکی از فرزندانش را در راه مبارزه با رژیم عث عراق از دست داده، بیان کرد: اگر خود و  تمامی فرزندانم هم در این راه شهید شویم، باز هم دست از راهی که برای آن خون های زیادی ریخته شده برنخواهیم داشت و تا آخرین لحظه پشتیبان رهبرمان خواهیم بود.

یک ورزشکار هم که با لباس رزمی به این راهپیمایی آمده گفت: برای متا ایرانیان فرقی نمی کند از چه شهر، استان و تیره ای هستیم، مهم هدف ماست که همگی برای رسیدن به آن متحدیم و برای رسیدن به آن از هیچ کوششی فروگزار نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: تا زمانی که اراضی سال ۱۹۴۸ به فلسطینیان برگردانده نشود، پای آرمان های خود خواهیم ایستاد و برای اعتلای جایگاه انسانیت و دفاع از ارزش های اسلامی به خیابان ها خواهیم آمد و فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر خواهیم داد.

در این راهپیمایی عروسک هایی با نشان رییس جمهور رژیم صهیونیستی و پرچم این کشور غاصب و کشورهای حامی آن به آتش کشیده شد تا «نصر من الله و فتح قریب » در کوچه و خیابان های اقصی نقاط استان مرکزی طنین انداز شود.

اما در شهر خمین، مردم شهر معمار انقلاب با راهپیمایی گشترده حدفاصل خیابان امام خمینی، بین امام خمینی و مصلی را پر از فریادهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا » کردند تا تاریخ بار دیگر شاهد عظمت بزرگ مردمان شهر یکهزار شهید خمین باشد.

در شهر ساوه نیز مردم با حضور بی سابقه خود برگ زرینی بر افتخارات ایران اسلامی افزودند تا ایران و ایرانی به عهدی که سالیان سال با رهبرش و کشورهای مظلوم جهان بسته وفادار بماند.

همچنین در اقصی نقاط استان مرکزی، گلبانگ های حمایت از فلسطین به گوش می رسد؛ در حالیکه مردم این شهرها کم کم برای اقامه نماز وحدت آفرین جمعه خود را مهیا می کنند؛ بار دیگر شاهد پرواز دل هزاران کبوتر عاشق به سمت مسجدی بودیم که در میان گرداب دو مثلث شیشه ای اسیر شده است؛ به امید در هم شکستن این رژیم غاصب

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.