جمع آوری تمامی مدارس کانکسی استان مرکزی

استاندار مرکزی با اشاره به افزوده شدن تعداد قابل توجهی مدرسه به شبکه تعلیم و تربیت استان گفت: برای تامین فضاهای آموزشی باید از ظرفیت خیرین در کنار بخش دولتی استفاده کرد که خوشبختانه مشارکت خیرین در این حوزه تاثیرگذار بوده و در تلاش هستیم در قالب مصوبات سفر دولت تمامی مدارس کانکسی استان جمع آوری شود.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی به نقل از ایسنا، فرزاد مخلص‌الائمه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در اراک اظهار کرد: شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دلیل ورود عناصر نفوذ و عناصر به ظاهر نزدیک به شهدا در تاریخ انقلاب شکل گرفت اما خون شهیدان موجب اقتدار نظام اسلامی شده است.

وی با اشاره به ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی گفت: هیچ انقلابی در جهان نتوانسته است از دهه سوم خود عبور کند و آبیاری شدن درخت استوار انقلاب اسلامی و استمرار آن توسط خون مطهر شهدا مهمترین عامل اقتدار این نظام است. در حال حاضر سرحدات سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و دفاعی کشور هزاران کیلومتر از سرحدات جغرافیایی انقلاب جلوتر قرار گرفته است.

استاندار مرکزی در ادامه، حضور و همراهی مردم در صحنه را عامل دیگر اقتدار نظام اسلامی دانست و افزود: باید قدردان همراهی مردم به عنوان پشتوانه های نظام اسلامی باشیم و همه مسئولان باید با تلاش حداکثری برای ارتقای سطح زندگی مردم اهتمام جدی داشته باشند.

وی بزرگترین سرمایه دولت را اعتماد مردم دانست و افزود: اگر امیدواری در جامعه از بین برود توسعه و پیشرفت متوقف خواهد شد بنابراین باید تلاش کرد تا اعتماد مردم به عنوان سرمایه‌های دولت تقویت شود. بزرگترین پروژه دولت به تعبیر رئیس جمهور ترمیم اعتماد مردمی است که در گذشته آسیب دیده و متفاوت‌ترین جلوه‌های اقدامات دولت حضور بی واسطه و بی تکلف دولتمردان در میان مردم بجای رویکرد و راهبرد پشت میز نشینی در مرکز کشور است.

مخلص‌الائمه با اشاره به ۳۱ سفر رسمی دولت به سراسر کشور همراه با ۱۰۰ بازدید سرزده رئیس جمهور گفت: حضور میدانی دولت سیزدهم در میان مردم اتفاق مبارکی است که در کشور شکل گرفته و موجب تحرک در اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه شهری شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر ۳۱ سفر استانی که در یک سال گذشته توسط دولت به سراسر کشور صورت گرفت در هفته دولت امسال نیز ۳۱ سفر در یک روز انجام شد و اعضای هیات وزیران، معاونین رئیس جمهور و مقامات ارشد دولت در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته به نمایندگی از رئیس جمهور به ۳۱ استان سفر کردند و مشکلات کشور مجددا طرح و بررسی شد و استان مرکزی نیز میزبان مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز سخنگوی دولت بود که منجر به تقویت فضای اعتماد عمومی خواهد شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: براساس نظر سنجی‌های صورت گرفته در ماه های اخیر روند کاهش اعتماد عمومی در جامعه متوقف و بهبود یافته است، افزود: امیدواریم با تلاش مضاعف دولت و حضور میدانی مسئولان شرایط شایسته یک نظام اداری در کشور رقم بخورد.

وی به افزایش چند برابری بودجه عمرانی استان مرکزی اشاره کرد و افزود: روش‌ها و مسیرهای دیگری برای تامین نیاز مالی پروژه‌های عمرانی استان پیش بینی شده است و با مشارکت خیرین، آحاد مردم و بخش خصوصی پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام خواهیم رساند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.