تجلیل از مربیان اخلاق‌مدار و مروجین فرهنگی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، ابوالفضل حاج‌کریم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی ضمن تبریک به مناسبت هفته ورزش‌و‌جوانان، با بیان اینکه طی این هفته پنج عنوان برنامه فرهنگی در استان مرکزی برگزار می‌شود، افزود: تجلیل از مربیان اخلاق‌مدار و مروجین فرهنگی محور از ویژه برنامه‌های این معاونت در هفته ورزش‌و‌جوانان است.

معاون فرهنگی‌و‌امور جوانان اداره کل ورزش‌و‌جوانان استان مرکزی ادامه داد: این مراسم ۲۹ مهر ماه با حضور حجت‌الاسلام ناصر نقویان،‌معاون فرهنگی‌و‌امو تربیتی وزارت ورزش‌و‌جوانان در سالن زیتون هلال احمر اراک برگزار می‌شود.

حاج‌کریم ادامه داد: این همایش با هدف شناخت و معرفی مربیان اخلاق‌مدار ورزشی و مروجین فرهنگ ناب ایرانی اسلامی در بخش ورزش و الگوسازی برای جوانان و جامعه ورزشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعات مربیان ورزشی در اختیار اداره کل ورزش‌و‌جوانان است، اضافه کرد: کمیته‌ای در راستای شناسایی این مربیان تشکیل شد.

معاون فرهنگی‌و‌امور جوانان اداره کل ورزش‌و‌جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه این کمیته متشکل از ۱۲ نفر بود، خاطر نشان‌کرد: کمیته مذکور متشکل از مدیر کل،‌معاونت فرهنگی، مسوول امور ایثارگران، مسوول بسیج، مسوول پاسخگویی به شکایات و یک مربی پیشکسوت این اداره کل بود.

حاج‌کریم اظهار کرد: در این کمیته کلیه مربیان در دو بخش ورزشی و فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت ۱۴ نفر به عنوان برترین‌ها در هفته ورزش‌و‌جوانان تجلیل می‌شوند.

وی خاطر نشان‌کرد: این مربیان از نظر سجایای اخلاقی، شئونات اسلامی، میزان محبوبیت و مقبولیت بین ورزشکاران، مسئولیت پذیری، آراستگی ظاهری و تربیت ورزشکاران قهرمان و شاخص مورد بررسی قرار گرفتند.

معاون فرهنگی‌و‌امور جوانان اداره کل ورزش‌و‌جوانان استان مرکزی در پایان تصریح کرد: از تعداد ۱۴ نفر، ۱۰ مربی مرد و چهار مربی خانم در همایش مذکور تجلیل می‌شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.