بهره برداری از ۵۹ طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی همزمان با گرامیداشت هفته دولت در شهرستان فراهان

استاندار مرکزی گفت: ۵۹ طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی همزمان با گرامیداشت هفته دولت در شهرستان فراهان به بهره برداری رسید.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی به نقل از ایرنا، فرزاد مخلص‌الائمه در آیین بهره برداری از طرح دیوار ساحلی روستای عزیزآباد فراهان افزود: ۴۰ طرح از مجموع این طرح ها همزمان به هفته دولت به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی ۱۹ طرح نیز در این شهرستان آغاز شد.

وی ادامه داد: ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری از این طرح‌ها هزینه شده‌است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: بهره برداری از طرح‌های اقتصادی در شهرستان فراهان برای ۱۵۵ نفر اشتغال به همراه داشته‌ است.
مخلص الائمه گفت: هدف از بهره برداری از طرح‌های فرهنگی و عمرانی افزایش رفاه عمومی بوده و این طرح‌ها در نهایت اشتغال نیز به همراه دارد.

وی اصلاح شبکه برق، اصلاح معابر، مرمت قنوات را از جمله طرح‌های بهره برداری شده در فراهان عنوان گرد و  افزود: با توجه به نزدیکی روستای عزیزآباد به روستای آهنگران، جاری شدن سیلاب خساراتی در قنوات این روستا به همراه داشت که بازسازی و مرمت این قنوات در دستور کار فرمانداری فراهان و سازمان جهاد کشاورزی استان قرار دارد.

استاندار مرکزی گفت: اعتبار مناسبی در سفر هیات دولت به استان برای بازسازی و احیای قنوات، مزارع، زمین‌های سنتی و توسعه زمین‌های کشاورزی مدرن اختصاص یافته که به صورت متوازن در استان توزیع می شود.

مخلص الائمه افزود: شهرستان فراهان به عنوان قطب کشاورزی و دامداری استان مرکزی سهم قابل توجهی از منابع و مصوبات سفر خواهد داشت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.