خطبه های نماز جمعه امروز ساوه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام سیدحسین تقوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساوه با اشاره به وقایع و تنش‌های بوجود آمده در کشور مصر افزود: مرسی، به نام اخوان‌المسلمین روی کار آمد که و چون این موضوع برای آمریکا قابل تحمل نبود درصدد ایجاد اختلاف بین ملت و حکومت مصر برآمد که این عملکرد آمریکا و ایادی وابسته به آن با شعار دموکراسی آنان منافات دارد.

وی ادامه داد: برخی اشتباهات و بی‌تدبیری‌ها، این کشور را با چالش‌های جدی مواجه ساخته است و راه برون رفت از این مشکلات هوشیاری و بصیرت ملت مصر در خنثی کردن توطئه‌های مزدوران جهان است.

تقوی اضافه کرد: توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی ممکن است مدتی کشور مصر را تحت تأثیر قرار دهد اما به فضل الهی و با شکست آمریکا در عملی کردن توطئه‌هایش در این کشور، همانند شکستش در کشورهای دیگر، روح اسلامی کشور مصر متجلی خواهد شد.

امام جمعه ساوه در ادامه با اشاره به دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری همواره از دولت‌ها حمایت و قدردانی کرده و نقاط ضعف و قوت را اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: بدون شک هر دولتی که روی کار می‏آید، نقاط ضعف و قوتی دارد و مهم این است که دولت بعدی نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کند.

تقوی تصریح کرد: حجم کاری بسیار بالا و نترسیدن از بیان شعارهای انقلاب در مجامع بین‌الملل را از نقاط برجسته دولت برشمرد که رهبر معظم انقلاب بدان تأکید داشته و خواستار تداوم آن هستند.

خطیب جمعه ساوه در ادامه از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی خواست تا با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان که اقدام به روزه‌خواری در ملاء عام می‌کنند، برخورد کنند.

وی روزه‌خواری در ملاءعام را توهین به روزه‌داران دانست و اظهار داشت: تظاهر به روزه‌خواری و شکستن حرمت این ماه شریف جایز نیست و مردم نیز باید با امر به معروف و نهی از منکر نسبت به جلوگیری از روزه‌خواری اقدام کنند تا حرمت این ماه شریف حفظ شود.

حجت‌الاسلام تقوی در پایان، به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) اشاره کرد و گفت: حضرت خدیجه (س) از زنان اشراف مکه بود که در راه اسلام خدمات زیادی انجام داد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.