توصیه های انتخاباتی فرمانده سپاه ناحیه اراک

سیدعطاءالله میرکمالی، فرمانده سپاه ناحیه اراک در رابطه با تبیین معیارهای قرآنی انتخاب اصلح، اخلاق انتخاباتی و حضور حداکثری در انتخابات در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: بخش عمده‌ای از حماسه سیاسی متوجه انتخابات پیش روست که باید با ظرافت دقیق و کارشناسانه مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به درک بالای سیاسی مردم در سال‌های پس از انقلاب، اضافه کرد: رشد و پویایی، اقتدار و عزت نظام در طول ۳۴ سال از پیروزی انقلاب بیانگر این مهم است که ملت باکفایت ایران می‌توانند در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره سره را از ناسره تشخیص داده و به شکوفایی هرچه بیشتر انقلاب کمک کنند.

میرکمالی در ادامه پایبندی به ارزش‌های انقلاب با بهره‌مندی از بیانات مقام معظم رهبری، اعتقاد به‌ خداوند متعال، قانون اساسی و انقلاب را از ویژگی‌های فرد اصلح برشمرد و عنوان کرد: حفظ منافع ملی، استکبارستیزی، داشتن روحیه مقاومت و تهذیب اخلاقی از دیگر شاخصه‌های فرد اصلح است.

وی با بیان اینکه داشتن توان اجرایی بالا توأم با اتخاذ تدابیر حکیمانه از دیگر خصائص فرد اصلح به شمار می‌رود، ادامه داد: کاندیداها یاید عزت، اقتدار و عظمت ایران را در تمامی برهه‌های زمانی مدنظر داشته باشند؛ چراکه دولت آینده با استناد به فرمایش رهبری باید نقاط قوت دولت قبل را دارا بوده و نقاط ضعف را برطرف کند.

میرکمالی در بخش دیگر از سخنان خود به نقش پررنگ جامعه قرآنی در بصیرت‌دهی به ملت اشاره کرد و افزود: جامعه قرآنی تمامی سخنان خود را در چارچوب آیات الهی و دین مبین اسلام بیان کرده و شاخصه‌های عنوان شده در این محور در تاریخ به بروز و ظهور رسیده است.

وی در ادامه با تأکید به اینکه انقلاب اسلامی ایران و ارزش‌های دینی آن ریشه قرآنی دارند، تصریح کرد: با توجه به اینکه جامعه ایران یک جامعه اسلامی و منطبق بر رفتارهای دینی و آموزه‌های اسلامی است؛ لذا حضور فعالان قرآنی می‌تواند در آگاهی‌بخشی به اقشار متوسط جامعه تأثیرات ویژه‌ای را داشته باشد.

میرکمالی همچنین برقراری آرامش و ثبات در جامعه اسلامی را مرهون تلاش امام(ره)، رهبر فرزانه انقلاب، مرزبانان و مردم فهیم و ولایت‌مدار عنوان کرد و افزود: دشمنان با ایجاد دسیسه قصد دارند در درجه اول حفظ و آرامش را از نظام سلب کنند که به‌واسطه تدابیر اتخاذ شده توسط رهبری و هوشیاری ملت در تمامی مقاطع ناکام و نافرجام مانده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک در پایان، اقتدار و عزت ایران را منوط به اطاعت‌پذیری محض از مقام عظمای ولایت عنوان کرد و گفت: با حضور حداکثری مردم و درک خوب آنان از شرایط قطعاً حماسه سیاسی در خرداد‌ماه خلق خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.