برگزاری جشنواره آفتابگردان در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آرش اشتری امروز در جمع خبرنگاران گفت: همواره پرکردن مفید اوقات فراغت جوانان یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که در پیش روی والدین قرار دارد، در همین راستا جمعیت هلال احمر اقدام به برگزاری جشنواره آفتابگردان کرده است.

وی تصریح کرد: این جشنواره طی دو سال گذشته ویژه فرزندان پرسنل این جمعیت برگزار شده و امسال نیز با کیفیت بالاتری نسبت به گذشته برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های این جشنواره خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی شامل امداد و نجات، پیشاهنگی، برنامه‌های ورزشی شامل سوارکاری، تیراندازی، شنا و دیگر رشته‌های ورزشی، فعالیت‌‌‌های فرهنگی شامل بازدید از کارخانه‌ها، شرکت در شب شعر، بازدید از حسینیه جماران،‌ بازدید از موزه چهار فصل، موزه مفاخر، موزه صنایع‌دستی، برنامه‌های هنری شامل داستان ‌نویسی، مقاله‌نویسی، آموزش عکاسی و‌ برنامه‌های تفریحی از بخش‌های مهم این جشنواره است.

اشتری اظهار داشت: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع هلال‌احمر، برگزاری مسابقه بادبادک‌ها، برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی با توجه به مناسبت‌های مختلف و … از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام تابستان امسال است.

به گفته وی، بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیش از ۱۰۰ نفر در این برنامه‌ها شرکت خواهند کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.