همایش بزرگ حامیان دکتر ولایتی در ساوه با حضور علاء الدین بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت:ملت ایران با حضوری حماسی در انتخابات ۲۴ خردادماه بار دیگر عرض اندام مقتدرانه ملی خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش می گذارد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی دکتر علاء الدین بروجردی در همایش بزرگ حامیان دکتر ولایتی در ساوه افزود: امروز مفتخریم در نظامی زندگی می کنیم که با وجود همه فشارهای سیاسی، اقتصادی و بین المللی در اوج اقتدار در منظقه و جهان قرار دارد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با وجود همه مشکلات نشان داده که همواره در مقابل ابرقدرت‌های جهان با اقتدار ایستاده است، ادامه داد: در تداوم این اقتدار این ملت سرافراز تصمیم دارد که اعلام کند حضور در انتخابات پیش رو یک حضور حداکثری است.

بروجردی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران محصول خون شهداست، اظهار کرد: مشارکت عمومی و انتخاب اصلح دو موضوع مهمی است که در انتخابات جمعه این هفته باید مد نظر قرار بگیرد.

وی با اشاره به ویژگی های یک رئیس جمهور اصلح اظهار کرد: ولایتمداری شاخص ترین ویژگی رئیس جمهور آینده باید باشد و اگر فردی بخواهد در مقابل فرمان رهبری اجتهاد کند به درد ریاست جمهوری کشور نخواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه ولایتمداری یک اصل قرآنی است تصریح کرد: تخلف از این امر تخلف از فرمان خداست و رئیس جمهور اگر از ولایت فقیه تبعیت نکند مشروعیت نخواهد داشت.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به ویژگی های دکتر ولایتی به عنوان کاندیدای اصلح و مورد تائید مقام معظم رهبری گفت: بدون تردید دکتر ولایتی مصداق بارز تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری است و در اعتماد مقام معظم رهبری به ایشان همین بس که در زمان ریاست جمهوری معظم له وی به عنوان نخست وزیر به مجلس معرفی و هم اکنون نیز به عنوان مشاور مقام معظم رهبری فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید متناسب با شئونات ملی و اسلامی باشد، اضافه کرد: تالیف ۱۴۰ عنوان کتاب تحقیقاتی در عرصه های پزشکی، سیاست خارجی و تمدن اسلامی که برخی از آنها به عنوان کتاب مرجع در دانشگاه ها تدریس می شود دکتر ولایتی را به یک چهره دانشمند و ماندگار در کشور تبدیل کرده است.

وی ایجاد ارتباط منطقی با دنیا را از مهمترین خط مشی‌های سیاست خارجی ولایتی ذکر کرد و افزود: باید با همه کشورهای همسایه و عربی ارتباط و تعامل داشته باشیم و عزت کشور خود را نیز در این ارتباط حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه ولایتی به خوبی می تواند روابط کشورهای دنیا را با نظام اسلامی تنظیم کند، تصریح کرد: دلیلی ندارد در برقراری ارتباط با اروپا و کشورهای عربی دچار چالش و مشکل باشیم و با حضور ولایتی در دولت این معضل برطرف خواهد شد.

بروجردی مهمترین دغدغه کشور را بحث اقتصاد و اشتغال دانست و بیان کرد: دکتر ولایتی در زمینه مباحث و مسایل اقتصادی برنامه محور است و روی این موضوع کار کارشناسی انجام داده است و معتقد است در جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران باید مردم ورود کنند و دولت نیز حمایت کند.

وی حمایت و تقویت تولید و ارائه تسهیلات را از راهکارهای دولت ولایتی در برون رفت از مشکلات اقتصادی به ویژه در عرصه صنعت و تولید دانست و افزود: گام اول برای برطرف کردن این مشکل ایجاد اعتماد در بین مردم است تا بتوان این تب ۴۰ درجه در کشور را پائین آورد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برنامه های ولایتی در حوزه بهداشتی و درمانی افزود: اصلاح بیمه پدیده جدیدی در دنیا نیست بلکه به عنوان یک اصل قانون اساسی ماست و معطل بر روی زمین مانده است و تغییر فرانشیز درمان از برنامه های ولایتی است.

وی پایان دادن به طرح اجاره نشینی مسکن مهر با عنوان ۹۹ ساله و مالکیت آن، خرید تضمینی محصولات کشاورزی با قیمت منطقی و مناسب را از دیگر برنامه های ولایتی دانست و تصریح کرد: سیاست ولایتی در خصوص مذاکرات هسته ای مقاومت مدبرانه و با تدبیر به منظور عبور از تحریم هاست.

وی استفاده از ظرفیت های ملی را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: ولایتی معتقد است دایره اصولگرایی را در چارچوب بهره مندی از ظرفیت های افرادی که پای‌بند به آرمان های نظام و ولایت فقیه و التزام عملی به آن دارند را گسترش دهد تا بتوان کاروان پرتوان علم و دانش و پیشرفت را با سیاست پیش ببرد.

بروجردی تصریح کرد: ولایتی بهترین و مهمترین گزینه برای ریاست جمهوری است و از نظر عالمانه جامعه مدرسین در حمایت از ولایتی که از علمای برجسته هستند تشکر می کنیم. ر

ئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در بدو ورود به ساوه با حضور در گلزار شهدای امام زاده سید علی اصغر(ع) ضمن قرائت فاتحه و گلباران قبور آنان با آرمان های شهدا تجدید پیمان کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه بروجردی را همراهی می کرد سپس با حضور در سر مزار مرحوم اسلامی نماینده فقید ساوه و زرندیه یاد و خاطره آن نماینده پرتلاش را گرامی داشتند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.