بازدید و کلنگ زنی استاندار مرکزی از پنج پروژه عمرانی در ساوه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مجتمع آموزشی سه واحدی “محمد حسن جهانسوزان” و مدرسه “حاج علی ابراهیمی” دو پروژه ای است که با حضور استاندار مرکزی کلنگ زنی شد.

مجتمع آموزشی سه واحدی جهانسوزان در زمینی به وسعت ۹ هزار و ۲۱۴ متر ساخته می شود که شامل یک مدرسه ۱۲ کلاسه و یک مدرسه ۹ کلاسه خواهد بود همچنین زمین این مجتمع از سوی راه و شهرسازی به صورت رایگان واگذار شده است.

مدرسه ” حاج علی ابراهیمی” در زمینی به وسعت دو هزار متر مربع در سه طبقه با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته خواهد شد.

استاندار مرکزی در این آئین گفت: پیام انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، پیام فرهنگی و معنویت است و همه باید در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش کنند.

علی اکبر شعبانی فرد افزود: عمل خیر انسان های نیکوکار عمل نیکویی برای این دنیا و آخرت محسوب می شود.

شعبانی فرد گفت: در صورت اختصاص بودجه تخصیصی امسال گاز رسانی به مناطق روستایی شمال استان مرکزی، آبرسانی و آسفالت راه روستایی در اولویت امور قرار دارد به نحوی که بتوان شاهد توسعه مناطق روستایی و ارائه خدمات و رضایت مندی مردم بیش از پیش بود.

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ساخت مدرسه با کمک و مشارکت خیران و نیکوکاران می تواند تاثیر بسزایی در شتاب بخشی به آن داشته باشد.

همچنین در این آئین از سه پروژه در حال ساخت شامل مجتمع آموزشی “حاج حسن جراحی زاده”، نمازخانه دبستان “شاهد” و دفتر “مجمع خیرین مدرسه ساز” ساوه بازدید شد.

در این آیین معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه، شهردار ساوه و برخی مسوولان محلی نیز حضور داشتند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.