اعلام برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، سرهنگ پاسدار سید عطاءالله میرکمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، هشت هزار نفر از عزاداران این شهرستان به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون علاقمندان زیادی برای شرکت در برنامه‌های عزاداری مرقد مطهر امام(ره) در دو شهر اراک و فرمهین ثبت‌نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا زمان اعزام سهمیه اراک و فرمهین که بالغ بر ‌۹ هزار نفر است، کامل شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک ادامه داد: اعزام این افراد در قالب ۱۵ کاروان و با استفاده از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

میرکمالی خاطرنشان کرد: تمامی تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور اعزام این کاروان‌ها صورت گرفته و خوشبختانه مشکلی در اعزام‌ها وجود ندارد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های سپاه اراک گفت: برگزاری نشست‌های روشنگری برای خلق حماسه سیاسی، برگزاری مسابقات فرهنگی، مسابقه وصیت‌نامه امام راحل، اعزام تیم دوچرخه‌سواری به مرقد مطهر امام خمینی(ره) و حرکت کاروان غم نیز از میدان شهدا به سمت مصلی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: همچنین به همین مناسبت ایستگاه‌های صلواتی در مسیر  عبور زائران به همت شهرداری برپا می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.