برگزاری همایش « حماسه سیاسی٬ زنان پیرو ولایت » در اراک

همایش حماسه سیاسی٬ زنان پیرو ولایت که با حضور نایب روسا٬ مدیران باشگاه ها٬ مربیان و مدیران سمن ها در سالن جلسات پیامبر اعظم(ص) اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی٬ اشرف جواهری٬ مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکزی در این همایش با اشاره به اینکه بانوان باید درکار و زندگی خود اولیت بندی داشته باشند٬ گفت: اولویت اول کار بانوان همسرداری و اولویت دوم تربیت فرزندان است.

وی افزود: مادران، با تربیت درست و بر مبنای اصول و ارزش های دینی می توانند زمینه بالندگی و رشد فرزندان خود را فراهم کنند.

مشاور استاندار درامور بانوان با اشاره به بزهکاری های اجتماعی در سنین پایین ادامه داد: این مشکلی که امروز دامنگیر بعضی از جوانان شده است به دلیل وجود ماهواره در خانه و تربیت نادرست و آموزش های این وسیله مخرب در خانه است.

به گزارش ایسنا در ادامه این همایش سعید ملکی٬ مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران زیر ذره بین دنیاست گفت: ورزشکاران نیروهای پویا٬ فعال و همیشه در صحنه هستند که همواره در همه عرصه ها حضور گسترده و فعال دارند.

وی ضمن تسلیت به مناسبت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: برنامه های سالگرد ارتخال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) باید با شکوه هر چه بیشتر و حضور اقشار مختلف برگزار شود.

ملکی ورزش را یک مقوله فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: ورزش وسیله ای برای رسیدن به هدف است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش عفاف و حجاب و رعایت شئونات اسلامی در ورزشکاران به ویژه بانوان ورزشکار را ضروری دانست و ادامه داد: بانوان ورزشکار استان مرکزی علاوه بر پرورش جسم به پرورش روح و اندیشه معنوی خود نیز می پردازند.

وی مادران را ستون خانواده دانست و گفت: بانوان در خانواده نقش اساسی و تعیین کننده ای دارند چرا که تربیت فرزندان نیز با این عزیزان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.