توصیه های انتخاباتی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: مهمترین اخلاق انتخاباتی ارائه برنامه‌ها توسط نامزدهای انتخاباتی و دوری از کارشکنی در فعالیت دیگران است.

به گزارش مرکزی دیلی ، حجت الاسلام آیت الله عباسیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: گاهی نامزدهای انتخاباتی به دلیل تهی بودن خود، دیگران را تخریب می‌کنند و مانع از کار آنها می شوند.

وی با بیان اینکه احساس مسولیت و پیگیری مسایل و مشکلات مردم باید در اولویت کار رییس جمهور باشد اضافه کرد: بدنه دولت و دولتمردان به نظرات کارشناسی توجه کنند و از  پتانسیل های موجود برای کسب موفقیت هر چه بیشتر استفاده شود.

گاهی کاندیداها با بسته‌های مدرن و فریبنده اما نشدنی به عصره رقابت وارد می‌شوند

حجت الاسلام عباسیان همچنین به بیان مسایل شدنی مطروحه در کنار توسط کاندیداها علاوه بر رعایت حقوق دیگران اظهار کرد: گاهی کاندیداها با بسته‌های مدرن و فریبنده اما نشدنی به عصره رقابت وارد می‌شوند، که جز فریب مردم نیست.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اظهار کرد: توانایی و حضور گسترده در انتخابات، بستری برای استفاده از ظرفیت های بالقوه و تبدیل آن به ظرفیت های بالفعل است.

حجت الاسلام عباسیان با بیان اینکه دشمن به دنبال جلوگیری از اعتماد به نفس در کشورهای اسلامی و عربی است، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی یادگار امام خمینی (ره) است و با شکل دهی آن تغییراتی را دنیا ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام عباسیان بهبود وضعیت اقتصادی از مهمترین مسایل امروز کشور دانست و افزود: رییس جمهور باید به مسئله اقتصاد توجه کرده و ثبات اقتصادی را در کشور حکم‌فرما کند.

وی مهمترین نکته حضور مردم را انتخابات فرد اصلح دانست و گفت: فرد اصلح باید مهمترین شاخصه یعنی تقوای الهی داشته باشد و مصالح نظام را به مصالح شخصی خود مقدم بدارد.

وی با بیان این‌که بسیاری از سرمایه‌گذاران با وجود مشکل اقتصادی روی حضور در عرصه و سرمایه‌گذاری را ندارند، خاطر نشان کرد: مسئله سیاسی خارجه نیز از دیگر مسایل کشور است، که با تدبیر، استقلال و آزادی را حفظ و با دنیا در ارتباط باشیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در پایان بر پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه را سرلوحه کار افراد دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب به پیروزی رسید و سپس به رهبری ولایت فقیه و همراهی مردم با ایشان گام‌های بلندی بر‌داشته شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.