مسوول ستاد بازرسی انتخابات استان مرکزی خواستار همکاری مردم شد

به گزارش مرکزی دیلی،ˈسعید آقاصادقیˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم در صورت مشاهده هر گونه اشکال و سوء جریان در روند برگزاری انتخابات مراتب را به این ستاد اعلام کنند.

وی اضافه کرد: سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۷۷۷۰ با هدف سهولت در ارائه گزارش اخبار و اطلاعات انتخاباتی توسط مردم راه اندازی شده است.

وی، رصد تبلیغات خارج از موعد رسمی، نظارت بر شیوه های تبلیغاتی نامزدها، پیشگیری و شناسایی سوء استفاده های احتمالی از امکانات دولتی، ارزیابی عملکرد هیات های اجرایی، بررسی و گزارش تخلفات احتمالی را از جمله وظایف ستاد بازرسی انتخابات عنوان کرد.

وی با بیان اینکه۲۱۱ نفر در ستاد بازرسی این استان فعالیت دارند، گفت: ۱۰۱ نفر از این افراد به عنوان بازرس و سربازرس و مابقی در قالب ارکان ستادهای بازرسی و کنترل شهرستان ها و بخش ها همکاری دارند.

وی توضیح داد: در این دوره ۱۲ ستاد شهرستانی و ۲۳ ستاد بخش هر کدام با سه عضو و یک ستاد مرکزی با پنج عضو، کار بازرسی انتخابات را برعهده دارند.

مسوول ستاد بازرسی و کنترل انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی استان مرکزی بیان کرد: در این دوره از انتخابات یکهزار و پنج صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

آقاصادقی اضافه کرد: ستاد بازرسی وزارت کشور به استناد تبصره ۹ماده ۳۱ مفاد اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۶۶ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۶ اردیبهشت ماه امسال آغاز به کار کرده وستادهای استانی نیز از هفته گذشته با صدور احکام رسمی فعال شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.